Gå til innhold

Hva gjør dere hele dagen?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her ser det omtrent slik ut:

08:30 - Stå opp, frokost, morgenstell

09:00 - 10:00 - Våkentid/leketid

10:00 - 11:00 - Sove litt

11:00 - 12:00 - Våkentid/leketid

12:00 - Mat

12:30 - 13:00 - Våkentid/leketid

13:00 - 13:30 - Sove litt

13:30 - 15:00 - Våketid/leketid

15:00 - Mat

15:30 - 16:00 - Sove litt

16:00 - 18:00 - Våkentid/leketid

18:00: Bad, kveldsstell, mat, natta

05:00 - Mat, så sove videre

Sånn ser omtrent dagen med snuppa på 4mnd ut hver dag.

Det er jo iogforseg greit, (deilig at hun er trett tidlig, så vi får litt voksentd) men jeg sliter litt med å klare å finne på noe med henne hver gang hun er våken. Så det blir til at hun ligger og leker endel alene. Vi leser sammen, synger sammen, leker sammen, går tur, osv. men jeg synes likevel det er så mye "tid til overs".

Ikke misforstå, for jeg mener ikke at hun er et ork, men jeg trenger tips til flere ting vi kan finne på, eller er det greit at hun leker endel alene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herlighet, vi har absoultt ikke noe "skjema" for dagen!

Lillemor er 3 mnd, og etter morgenstell og litt kos/prat er vi på farten hele dagen! Lange turer med venninner, på cafe eller i byen. Men kjekkest er det å ha besøk/ være hos noen slik at babyene får kose seg, sprelle på matten og kikke på andre små! Så tips til deg; være med andre som har små babyer, det er sååå kjekt!!

Vår baby er blid og fornøyd, og legges 20.30.

Skrevet

Det gjør ingenting at hun leker endel alene, det er bare bra det:o) Det er når de ligger på gulvet at de lærer seg å rulle, åle seg fremover, krabbe og sitte. Her ligger snuppa mye på gulvet, enten alene eller sammen med oss - men hun er heldigvis en tålomdig jente som liker å leke alene - det er litt godt faktisk;o) Hun er mye våken, så hadde jeg måtte ligge å underholde henne hele tiden hun var våken, fikk jeg ikke gjort noe annet...hun er 8 mnd forresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...