Joikaboll@ Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Jeg har vaska gulv, tørka støv og støvsugd. Vaska klær, hengt opp og bretta. Rydda rundt over alt. Fått alle 4 unga dit dem skal (skole og bhg), tatt helgehandelen som inkl. bursdagshandel med besøk hele helga, handla siste rest til Linusbolla og bursdagsgaver til snuppa som blir 14 år på søndag, hvert hos frisøren, og spist lunsj med x`n. Og klokka er jo bare litt over 13, jøss, trodde Linus hadde tappa meg for energi, men det hjalp tydligvis med en god natts søvn. Så da skal vel ikke gubben ha noe å klage på når han kommer hjem fra kurs i dag. (hvert borte et par dager)
Gjest Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Vil han ikke klage over at du spiste lunsj med x`en?
fox`y Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Dæ d var mye du har fått gjort da:) kjempe flink e du.. når ongan søv blir æ helt i transe æ,sitt bare å gjespe.. ha en super dag videre..
Joikaboll@ Skrevet 10. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2008 Eh... nei, det har han da ingen grunn til. Vi spiser lunsj eller tar en kaffe både en og to ganger i uka vi, så det er han vant til.
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 jævlar....for en enegi du har!! Er så misunnlig at jeg holder på å sprikke. Her ser huset helt jævlig ut, det flyter av rot og hybelkaniner. Får middagsgjester om to timer-ingenting er klart...ikke engang i nærheten heller. Gubben jobber sent, så kan ikke piske han rundt heller. HJELP!!!!! Vil du ha adressa mi, joikabolla, får du den me glede. Så kan du hive deg rudt her åsså:-)ååå som jeg misunner deg i dag. Får håpe det blir gjort noe her til helga da
Joikaboll@ Skrevet 10. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2008 Datt ut litt jeg, pc bare kobla ut. Joa, energien er på topp i dag, har ikke hvert det på over 1 år, så det var ikke noe for tidlig gitt :-) Men, det er nok over raskere enn jeg aner.... Slikt varer ikke. Skulle tatt en tur til deg jeg, men om 1 time begynner et nytt røsk her. Da kommer 10 åringen hjem så er det en time med lekser før storesøster kommer hjem. Så skal smågutta hentes i bhg og da bærer det hjem for å lage middag, så er vel gubben hjemme i 17 tida. Mer lekser, bading, barnetv og legging. + en time til med lekser med unga. Når klokka er 22 i kveld er det fri igjen ;-) Så den siste timen nå skal jeg nyyyyyyte ;-)
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 du får ha en fin dag i allefall- du har vært flink så det rekker:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 SÅ FLINK DU ER!!!! Jeg skulle liksom handle til den nye lille babyen i dag, men fikk bare til å gå på en eneste butikk. KYNNERE er oppskrytt vet jeg :-)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 10. april 2008 #10 Skrevet 10. april 2008 Kommer du og tar samme runden her eller? ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå