Gå til innhold

Middag i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg finner ingen middagstråder for i dag. vi har litt dårlig tid til middag i dag, har dåp på søndag, så vi har masse vi må ordne. trenger tips på noe som går raskt å lage, og som er godt.

hva skal dere ha til middag i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha minestronesuppe. Raskt og godt - og en suppe man faktisk blir mett av.

Skrevet

Veit ikke enda. Må bli noe lett, for vi skal se på hus idag:o)

Skrevet

Hjemmelaget kebabpizza med speltbunn. Ånei, nå må jeg jo snart sette igang. Har akkurat/eller driver å lager cookies med 3 åringen...

Litt usundt men, hun elsker å bake...hun skal sikkert hjelpe meg å bake pizza også...

Skrevet

Vi skal ha fiskeboller i hvit saus, med poteter, makaroni og raspa gulrøtter:)

Skrevet

Tror det blir risengrynsgrøt her i dag:) Bare lillegutt og jeg til middag. Og da blir det ofte risengrynsgrøt, siden han er så glad i det.

Skrevet

koteletter, langsteking i ovn så ikke noe tips om du har dårlg tid. Det som blir til overs blir kuttet opp i terninger så har vi det i pitabrød med salat og digg i morgen.

Skrevet

Jeg har akkurat spist middag, 2 rug knekkebrød med italiensk salat og ost på, og et glass juice. Skal straks på senvakt. ;o)

Resten av gjengen her hjemme skal ha fiskeboller.

Skrevet

Blomkålgrateng med bacon.

Skrevet

Skulle har gryte på tirs,men sambo måtte jobbe sent,så i dag blir det=)Meksikansk gryte,salat og baguetter..Det blir godt..

Skrevet

Vi skal ha stekt laks med chipotle chili-paste på, og fløtegratinerte poteter, pluss noe grønt.

Skrevet

pannekaker kanskje?

Skrevet

Jeg og ei venninne laga pizza i gårkveld, så i dag blir det rester av den til middag :)

Skrevet

her skal vi være utrolig usunn i dag, og ha pommes frites med bernaise-saus.. Er bare meg og poden + lillesnupp, og da koser vi oss litt selv om det er torsdag:)

Skrevet

Jeg skal ha fullkornspai med kylling og grønnsaker, kanskje litt salat til

Får vel kanskje ordne det nå mens mini sover siteden for å sitte på dib.. :-)

Gjest 2barnsmor:)
Skrevet

Her er det fiskeboller i hvit saus og reker. å potet.

Skrevet

Skal feire ett godt eksamensresultat, så sønnen fikk bestemme middag. Og da ble det pølse og pommes frites. Vi er hjemme alene, gubben er på kurs. Ska spise når junior våkne opp igjen - han sovnet på sofaen. Og som 3 åringen sa, når vi feire da må vi ha gele - så det blir det til dessert.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...