gifteklar gravid og kvalm Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 søstra til en kompis av gubben gifter seg til helga og vi vil gi henne en liten gave fra oss. Mannen min kjenner henne knapt nok og jeg har aldri sett henne så vi er litt usikre på pris og hva vi bør gi? jeg tenkte litt på å kjøpe en orkide med potte men det blir jo ikke så billig det heller da??
Alvefjeset Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Dere kan jo sende an blomster bukett! Så blir det ikke en veldig dyr gave!
Gjest Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Hvorfor gi gave til non dere ikke kjenner? Uansett....en orkide høres kjempeflott ut.
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Går an å bare sende et kort med en hilsen også da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå