Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 har en gutt på 8mnd når vi gifter oss, har veldig lyst at store store søster skal trille han opp kirkegulvet. hva kan vi bruke så han kan sitte oppi? har noen forslag å eventuelt bilder?
KR0705 Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 vet at man kan få tak i en slags slede med hjul, men aner ikke hvor. vet svigerinna mi hadde det i bryllupet sitt, men di giftet seg i Seljord i Telemark.
sol2002 Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Var i et bryllup for noen år siden, og der var det 2 brudesvenner og 1 brudepike , der guttene var 10 mnd, de hadde fått lånt ei kjerre i barnehagen som de vasket, og festet et stoff oppi og utenfor (nærvøs fløyel ifra jysk, betalte ca 75 kr for 5 meter)
Mamman til Mari Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Kan dessverre ikke hjelpe deg med akkurat det, men ville bare si at jeg tenkte på det samme selv. Vesla er 1 år da vi gifter oss, storebror snart 5 år. Hadde en drøm at han skulle trille henne opp kirkegulvet, men det stoppet litt opp da jeg ikke fant ut hva han skulle trille henne i. Bestemte oss heller for å la kusinen min på 12 år gå med/bære veslemor, så har storegutt fått ansvar for ringene. Må si at akkurat det beroliger meg litt nå.... Mest fordi vesla er ei utålmodig lita snuppe. Vet hva hun vil for å si det sånn ;-) Ville bare si fra. Er jo ganske annerledes med en baby på 8 mnd enn en på 1 år altså. Så det kan jo gå veldig bra også.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå