Gå til innhold

hei jenter:) endelig min tur til og komme inn hit:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kan jeg endelig begynne og lese alle innleggene om starten på fødselen deres uten og smug lese, hehe:)

er 28+1 idag(29 ifølge bim:p)

mange "fødeklare" her da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, velkommen inn hit og siste etappe i sv.skapet ;)

Her er jeg ganske så fødeklar, en uke til termin idag =)

Skrevet

*heldig gris* hehe...spennende tid du har foran deg da:)

rakk ikke oppleve den siste uke før termin forrige gang jeg, men husker jo spennende alt var på slutten:)

Skrevet

Hehe, nei forrige gang fødte jeg "idag" altså nøyaktig en uke før termin, så nå går jeg liksom å tenker at det kanskje skjer før igjen?! hihi.. Hadde ikke gjort noe, for var hos jm på tirsdag, da var hodet festet og alt var bare klart! =) Så kom ut lille venn..

Skrevet

hehe, ja da kan h*n jo bare komme:) jeg for vente noen mnd til jeg da, hehe

føler du at det er noe i gjære da?:)

Skrevet

Ja, på en måte har jeg følt det et par uker allerede. Hadde en natt i forrige uke hvor jeg lå våken med rier hvert 7 minutt i 5 timer ca. Men jeg sovnet på morrakvisten og når jeg våknet igjen hadde det gitt seg helt, så siden da har jeg bare gått å ventet på mer.. :P Slimproppen har gått jevnt de siste dagene så stemmer nok at det er like før ja.. ;)

Skrevet

Ja, du får vel vente noen mnd til du, men jeg syns tiden her på 3. trim har gått veldig fort. Syns liksom ikke det gikk så fort forrige gang.

Skrevet

da kan det jo skje når som helst :)

Jeg håper 3 trimester går litt fortere enn 2 trimester.. 1 trimester gikk fort, emn 2 trimester har vært langt!

forrige gang gikk alt tregt, føltes som er evighet, hehe!

Skrevet

Velkommen, mammatilprinsen! :-) Jeg vet faktisk ikke om jeg er fødeklar.. er det når man har 21 dager igjen til terminen? Jeg har 28 dager igjen i dag, så om det er 21 som er fødeklar er det jo bare 7 dager igjen!! Håper du vil trives her inne hos oss! ;-)

Skrevet

bim mener at du er i uke 29. Når du er 28 uker begynner du på uke 29 visst du skjønner:) velkommen hit hvertfall:) ikke så lenge siden jeg kom hit selv. vi får håper tiden her flyr avgårde:)

Skrevet

ja jeg er jo da 28, men i 29 svangerskaps uke, hehe! jeg syntes og si 28+1 er mer riktig men, hehe!

millie+bebi når har du termin da?

Skrevet

26 juni:) du? orker ikke tenke..hehe. er 29+2 i dag:) altså i uke 30!;) håper på at 3 trimester går fortere enn 2....

Skrevet

hehe:) mens termin min er 27 juni, hehe... men ul er da 5 juli:(

men men... jeg håper litt på slutten av juni, hehe

jeg hadde mer rett en de forrige gang så, hehe

Skrevet

Vælkømmin!!! =0)

Her er jeg snart fødeklar om vi går etter regelen 40=høygravid,20=fødeklar...Har 25 dager igjen idag =0)

tidi...

Skrevet

Ten takk:o)

jaja, jeg har bare 86 dager igjen jeg da, haha...

sås pennende ass... jeg misunner dere så fælt, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...