Gjest stockholms tjej Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 tiden bare flyr førbi syns jeg=) vi gleder oss så sinnsykt mye til våran lille gutt kommer=) Jeg er bare så lykklig jeg har verdens snilleste mest fantastiske mann=) elsker han så otroligt mye=) ville bare dele min lykke idag=) håper dere alla er like lykkelige, de fortjener vi=)
Førstespire27 Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Hei stockholms tjej Enig med deg...tiden flyr som bare det. De første 3 mnd gikk saaakte, men nå flyr ukene som bare det!!! Jeg er 23 uker rett over helgen så ligger rett bak deg. Magen kom for fullt nå i påsken så det er moro. Jeg er også sammen med verdens herligste gutt! Han er helt super og kommer til å bli den beste pappa`n! Syns vi er så heldige som får lov til å kunne oppleve noe så fantastisk som det å vente barn. Vi venter en liten prins 12. august:-) Lykke til! Klem fra meg
Gjest stockholms tjej Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 ja vi er heldige vi=) men du ligger 4 dager foran meg=) jeg har begynnt på min 23 idag=) jeg ska ha den 16 augusti=) gleder meg....
Førstespire27 Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Hei igjen:-) Ja jeg blir litt forvirret med alle de ulike ukene. Her inne på siden er jeg 23 uker mens inne på babyverden er jeg ikke 23 uker før til mandag. Har egentlig gått utifra den siste, men det spiller jo egentlig ingen rolle:-) August er ihvertfall en fin mnd å få barn da:-)
Gjest stockholms tjej Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 ja jeg er like forvirred jeg med disse ukene=9 men blev positivt overasket når jeg gikk in her idag då stog det at jeg har begynnt på min 23 uke men jeg trodde det jeg begynnte på min 22 uke... jeg har ikke vart her inne på et tag så nå har jeg begynnt å bli forvirret i ukene=) så blev veldigt glad
Førstespire27 Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Hehe..ja det er litt forvirrende at det skal stå så veldig forskjellig fra gang til gang. Men det spiller jo egentlig ingen rolle om vi er i uke 22 eller uke 23:-) har du ett fint svangerskap? Jeg er i så fin form atte. Jobber fulltid og har det egentlig veldig bra. Bedre å jobbe for da går tiden fortere..hehe.:-)
Gjest stockholms tjej Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 jeg har vært sykemeldt hela svangerskapet pga. at jeg hadde en døfødsel i oktober-07 då føddes min sønn Adrian, og dette svangerskapet startede med mye blødninger... så vi trodde vi skulle miste igen men etter uke 12 har ikke de vart några stora problem=) så nu kan jeg slappa av og nyte svangerskapet litt=) er fortsatt litt nervøs men jeg har troen på at dette ska gå greit=) men førutom litt ont i ryggen så går ting greit faktiskt=) ja er litt sjalu på deg=9 som jobbar, ønsker litt at jeg kunde jobba så tiden gikk fortere men jeg tar ikke noen sjanser denne gangen=) så deiligt for deg å ha et så fint svangerskap=)
Førstespire27 Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Å så utrolig leit å høre..... Det er nok en stor påkjenning og skjønner VELDIG godt du ikke tar noen sjanser med denne prinsen. Men nå er du så langt på vei og som du også sier....om alt føles greit er det nok ingen fare for at noe skal skje:-) Du får ha lykke til så sees vi sikkert igjen her inne:-) Legger deg til vennelisten min jeg så kan vi jo holde litt kontakt gjennom svangerskapet. Om du vil selvfølgelig:-) Uansett, MASSE lykke til!!!!!
Gjest stockholms tjej Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 ja jeg legger til deg og=) gøy å snakke ibland...vi har jo termin så tett og=) lykke til så hørs vi=)
Førstespire27 Skrevet 10. april 2008 #10 Skrevet 10. april 2008 Da snakkes vi vet du:-) ha en fin dag videre:-):-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå