Gå til innhold

tok noen nye magebilder i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. til rockeringeprosjektet. De jeg tok i går var ikke så bra siden det var en svær middag i magen min når jeg tok de. haha.

www.tinkerbelle.blogg.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er, ser stor forskjell:) Jeg har rockering jeg også (og gått ned mange cm rundt midjen + hofter), men kan ikke rocke akkurat nå fordi magen er helt stinn etter sprøytestikk (prøverørsbehandling). Men så fort jeg får lov til å begynne igjen, så skal det rockes mer!!

PS: Du har en veldig kjekk mann i enga-drakt, jeg har et eksemplar jeg også *knis*

Skrevet

brrrr! MEN du kan da ikke rocke om spiren sitter etterhvert. Eller er det bare i startfasen med sprøyter og sånt?!

ps: takk. hehe. han er veldig fin ja. godt du har sikret deg et eksemplar også. hehe.

Skrevet

Jeg skal kun gå på sprøyter frem til egguttak (forhåpentligvis i neste uke). Etter at egget er satt inn igjen, så må jeg holde meg i ro i to uker før jeg kan teste. Jeg kommer til å gå på veggene her, er vant med å trene 3-4 ganger i uka. Men men, hva gjør man ikke for et lite mirakel!

Hvis jeg skulle bli gravid, så må jeg vel sette bort rockeringen en stund ja. Men da er det helt greit asså:))

Gjest fjælosgrøt er fløyelsgrøt
Skrevet

Nå mener ikke jeg å være dust altså.. Men jeg syns nesten du var mindre på uke0.. Mulig jeg trenger briller da.

Skrevet

fjæl..

hehehe. helt greit det. i følge målebåndet er jeg ikke det altså. jeg tror jeg står litt lenger fra mobilkameraet på det første bildet. Ekke så lett.

Gjest fjælosgrøt er fløyelsgrøt
Skrevet

ja, dessuten tror jeg du har på deg en mer ledig bukse på første bilde. jeg tror absolutt ikke du har biltt større, mulig det er vinkel og alt

:-) uansett så ser man jo godt at du har rocket, hehe! fine merker ;)

Skrevet

miss!

ja, tipper du ikke blir vanskelig å be om å sette bort ringen da! :D Så kjekt da. Jeg håper mirakelet sitter fort!

Skrevet

Det håper jeg også, for nå er jeg møkkalei hormonkurer og venting. Vil ha baby nå!!! Tusen takk for lykkeønskninger:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...