Dozer Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Gruer meg så utrolig til fødselen nå....er 11 dager til termin så snart må jeg jo gjennom det en gang til, men uff...hva var det jeg tenkte på som frivillig gjør det en gang til! Måtte bare få luftet tankene litt....
Dizzie_mortil3 Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Jeg gruer meg jo egentlig men slipper ikke unna så jeg har nå holdningen "bring it on"! Jo før jo bedre så blir jeg ferdig med det....3 dager til termin nå. Var på tilvekstkontroll i dag og de vil fortsatt ikke sette meg i gang. Egentlig er det bra det da...
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Jeg gruer meg!! Er førstegangs, og veldig spent og uvitende. Gleder meg jo såklart til å treffe lille Leon, men, HUFF som jeg gruer meg til fødselen!! Jaja, det går vel sikkert bra!
april08baby Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Jeg har også begynnt å grue meg litt. (14 dager til termin) Gikk ikke akkurat lett sist gang. Prøver å trøste meg med at 2.fødsel pleier å være den letteste og den fantastiske følelsen når du er ferdi og får babyen opp til deg.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 har begynt å tenke mer på fødsel. Gruer meg ikke egentlig. Mer panikk. hehe..og den begynner komme snikende.. "hva faen har jeg rota meg borti" følelse.. eller så har jeg den "åssen i helvete skal jeg klare dytte ut noe igjennom der?" Hehe.. jaja det får gå som det går:)
miba;-> Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Ja gruer meg til smertene, men gleder meg til å få se babyen! Dette blir jo mitt 3dje barn så jeg vet jo hva jeg går til på en måte.Synes åpningsriene er de verste jeg da .... Heldigvis(?) er det 68 dager til termin enda.
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Jeg gruer meg også litt må jeg si.... det jeg ikke forstår er liksom hvordan jeg skal få ut en stor baby gutt der nede.... det er da ikke stort nok, hehe... Når jeg ser artiklene i bladet "gravid", di fødselshistoriene, ser det jo helt villt ut når du ser bare hodet som er kommet ut, klarer ikke helt forstå at det der skal være den "rette" måten, hehe... Men men, vi får jo en vidunderlig premie, så vi får prøve så BEST vi kan å fokusere på den:-D
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Gruer meg jeg og. Hadde en tøff og lang førstefødsel,så det ligger jo i tankene mine desverre..men men..jeg klarte det den gang og må jo klare det en gang til:-)) Gleder meg til det er over og prinsessen ligger på brystet mitt:-)) puh...
Barnimagen2008 Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 Jeg tenker akkurat som mange av dere, hva har jeg gjort.. Pine meg selv igjennom dette en gang til... Gruer meg og tenker mer på dette når tiden nærmer seg, så dere/du er ikke alene for og si det slik...
Nå kommer nr. tre Skrevet 10. april 2008 #10 Skrevet 10. april 2008 Hei, vil bare dele mine positive erfaringer: På hovedsiden her nå så ligger det en reportasje om lamazemetoden. Dette kom jeg over når jeg hadde bare noen uker igjen med nummer to. Gikk inn på hennes hjemmside: lamazemetoden.no og printet ut og startet med og øve på teknikkene. Utrolig flott opplevelse og fødsel hadde jeg. Jeg jobbet meg gjennom hver ri med de forskjellige pusteteknikkene, og slappet godt av innimellom. Og er nå i full gang igjenmed å øve.... Dette er noe alle skulle gjort, håper dere får noe ut av det ! Lykke til alle sammen.
Supermamm Skrevet 10. april 2008 #11 Skrevet 10. april 2008 Jeg både gleder og gruer meg. Denne gangen vet jeg jo hvilken fantastisk premie som venter på meg bare jeg kommer meg gjennom fødselen. Men jeg gruer meg litt til smertene ja. Har enda en stund igjen og håper på å grue meg mindre etterhvert som jeg blir mer lei av å være gravid: )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå