Mamma til tre gutter Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 eg kunne bli gravid på søndag. så da prøvde vi oss men når kan eg ta testen for å vte om det gikk?? bør eg vente å sjå om eg får mensen? takk takk
MrsMayer ♥ Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Med en CB digital kan du teste 4 dager før du forventer mensen..
Mamma til tre gutter Skrevet 10. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2008 så da kan eg ikke ta ein vanleg test nå???
Miniogmy Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 nei. vet du hvilken dag du skal ha mensen? trekk fra fire dager på den, og test da. er dden negativ, prøv igjen litt senere :-) lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå