Gå til innhold

Flere som har IKM rundt 16 april??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Lurer på om det er noen flere enn meg som går og håper på symptomer? Er det for tidlig eller er det bare meg?......

Eneste jeg har kjent,er litt murringer nederst i magen.Akkurat som om TR er på vei.Men har heldigvis ikke dukket opp enda.På meg kan dritt-tanta dukke opp når som helst,for har så uregelmessig syklus:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikm den 15.april! Jeg har ømme pupper og litt øm i underlivet. For noen er det for tidlig å kjenne noe, da noen ikke har noen symptomer før de er ganske langt på vei. Da er gjerne det at mensen uteblir eneste symptomet. Jeg har vært gravid ett par ganger (som har endt i abort). Jeg får ømme pupper ikke så mange dagene etter eggløsning. De blir gradvis ømmere frem mot ikm. Jeg har aldri ømme pupper ellers så det har vært et ganske sikkert tegn på meg. Nå har jeg de samme symptomene, men selv om det føles likt som gangene før og at jeg da ikke var i tvil, så vet jeg jo at ting kan endre seg som følge av en abort. Men om ømheten tiltar i styrke i dagene fremover så er ikke jeg i tvil..men det er jo ikke sikkert det skjer.. Vi får krysse fingrene å håpe på det beste for oss begge:)

Skrevet

Jeg har ikm 14 tror jeg, men har så uregelmessig sykluss, så ikke godt å vite. Har gått på pergo da, så håper det hjelper.

Skrevet

Tror jeg har IKM rundt 16 jeg også.

Men kan ikke si at jeg kjenner noen symptomer... :(

Men er litt usikker på syklusen etter MA for ca. 9 uker siden.

Men jeg fikk stigning på CB-eggløsningstest den 3, så jeg håper vi traff noe og at det sitter denne gangen.

Lykke til alle sammen.

Skrevet

Jeg fikk også utslag på CB-digitaltest 4 april,så da vet jeg at det klaffet med EL ihvertfall:)

Håpe håpe...

Skrevet

Jeg har den 17.april! og har masse symptomer...vonde pupper, murringer i magen, kvalm på morgenen, vondt nederst i ryggen, ekstreemt trøtt, og eksplosivt humør...

Mange sympomer og tidlig på`n... hmm... men var sånn sist jeg var gravid også (endte i MA..)

Krysser fingre for alle sammen!

Skrevet

Har den 15 april=D

Har veldig stabil syklus.. å eg håpe eg ikke får TR, typen e så happy for at eg kansje e graivd, vill ikke at vi ska bli skuffa. men d e eg så vandt me.. men me får prøve på ny da=D

Er veldig trøtt, blir KANON kvalm når eg spise. utflod, mens murringer, og luft imagen.

Skrevet

Har 14 april!

Har periodevis murringer, kjent en stund nå..

Ikke ømme pupper. Har hatt noe magesmerter denne uka og dårlig matlyst..Har noen ganger veldig smerter ved lysken ca og masse luft da! Ser jo kjempe gravid ut, men det pleier å være sånn like før TR..

Skrevet

Hei! Har 15. april.

Vi har ikke prøvd denne mnd egentlig, men er litt usikker, for vi traff nok kanskje på en dag. Men har variert med noen dager denne syklusen.

Har ingen symptomer. Men har plutselig begynt å bli bilsyk på buss. Det har jeg ikke gjort siden jeg var liten, så håper ikke det er noe som blir vane!

Lykke til for alle som ønsker julebarn!

Skrevet

IKM 19. april

Symtomer: Vel, ømme bryst, men det kan jeg ha ellers også noen dager før mens. Murring i nederste del av magen, vart i tre dager. Trøtt, trøtt, trøtt. men det kan være våren... Veldig svingende humør, det er ikke vanlig! Jeg tar altså alle forbehold om innbilt svangerskap frem til IKM dato...

OBS!!

Brukte QR eggløsningstest, hadde forventet EL 5. april, men jeg har testa HVER dag siden tirsdag 1.april og ingenting har vist seg på den helsikes testen. Har etterpå lest her inne at der er mange som ikke har fått påvist EL med QR- så styr unna for sikkerhets skyld, de anbefaler CB sin digitale heller.

Jeg krysser fingre for at jeg hadde EL forrige helg uansett hva QR sa...

God helg alle ventere!!

Skrevet

Tenker på dere som har såkalte ømme pupper.

Hvordan ømme er de? He he litt vanskelig å forklare kanskje..

Men jeg leter så inderlig etter symptomer da......

Har veldig murringer der nede,og er livredd for å se blod hver gang jeg tørker meg..

Men kjenner noenganger slike "sitringer" i brystvortene!!

Vanskelig å forklare men,akkurat som om brystvortene trekker seg raskt sammen,eller at noen klyper i dem!Hmmm....

Idag har jeg kjent det flere ganger. Har barn fra før,store nå.....,men når jeg ammet og melken kom,så kjennes det akkurat ut som det...

For når man ammer med den ene puppen,så begynner automatisk den andre puppen å "sprute" melk...:)

Føles slik.

Så har jeg vært ei ku å da..he he.. Vil så gjerne bli det igjen....

Skrevet

Hei Indianerjenta_74@

Du spør hvordan våre såkalte ømme pupper er.. Jeg kan bare snakke for meg selv, det er sikkert mange ulike erfaringer her. For meg begynte det noen få dager etter at eggløsningstesten var positiv. Jeg bare kjente at de var litt øm, litt på samme måte som når de så smått begynte å voksen i puberteten. I starten var det ikke noe vondt å ta på de. Ett par dager senere så ble de litt vondere/ømmere. Nå ble de også vond å ta på. Nå fire dager før ikm er de skikkelig vond å ta på. Flere ganger i løpet av dagen kjenner jeg nå ømhet i puppene (men der er vond å ta på uansett når på døgnet). Sist jeg var gravid så ble disse periodene lenger og lenger til nærmere jeg kom ikm. Jeg er mest øm på utsiden av puppene, sist ble brystvortene også ømme ettervert. Det har de ikke blitt så langt denne gangen. Jeg ser også at puppene har blitt større. Det er ingen tvil om at de er ømme. Jeg var i tvil de første dagene når jeg begynte å kjenne det, og lurte på om det var innbildning, men nå er det ingen tvil..så da får vi bare se om det er fordi jeg er gravid..jeg er også øm i underlivet så *håpe håpe*:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...