Meg + 2 prinsesser Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 jeg var litt sent ute med søknad om permisjonspenger, og har ringt dem en gang for å høre om hvor lang tid det kunne ta. Nei det kunne ta flere måneder før jeg fikk penger, fikk jeg da beskjed om. I dag sjekket jeg helt tilfeldig kontoen, og joda jeg har fått penger av dem. Gir de ikke beskjed før de sender de ut, for de har vel bare utbetalinger en gang i måneden vanligvis? Og hvor kan jeg finne ut hvor mye de gir meg i måneden? Takk for svar, hilsen lure meg;)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Du får "lønnslipp" i posten eller på mail. De melder ikke på forhånd når de sender ut penger:o) Men det er jo bedre at pengene kommer først da:o))
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Det kommer nok et vedtak etterhvert. Pleier å ta litt lenger tid det.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 10. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2008 Takk for svar:) Fikk brev fra Nav i posten nå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå