Gå til innhold

Ingen mens og en svak svak strek :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes håp =) men, jeg tørr ikke juble enda, har tenkt å ta en ny en i morgen tidlig så får jeg se.

Men, det var en strek der (på riktig plass også for de som husker min forrige tråd:) selv om det kanskje bare var en skyggestrek så var det en der, uten tvil :)

Det som er så dumt er at jeg føler på meg at mensen kommer når som helst:( Og jeg har omtrent null symptomer..

Noen som har vært gravide og ikke fått skikkelig positiv strek før litt over ikm?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7 dager over IKM her. svak positiv test hjemme i går kveld og i dag. (CB) men er litt usikker på når IKM er, siden det bare er 5 uker siden jeg tok ut spiralen da.

negativ på legekontoret i dag.

er kvalm og svimmel så jeg regner med at jeg har rett.

skal fyre av en ny i morgen tidlig just in case

Skrevet

Så spennende:) Jeg hadde bare en test igjen i dag så det var en strimmel jeg testet med, men skal på apoteket å få tak i en CB i dag:)

Skrevet

Hei.

Sniker meg inn fra 1. tri jeg:)

Jeg testet selv veldig svakt på strips og billigtest de første dagene etter ikm(de ble faktisk aldri helt klare), men CB er nok mye mer var for hcg.

Kjøp deg en digital cb du, så får du svaret svart på hvitt:)

Det gjorde jeg:)

Masse lykke til, får håpe du kommer etter inn på 1.tri snart!!!

Skrevet

Ååå så spennede. =) Krysser fingrene for deg =)

Skrevet

Høres ut som meg da jeg ble gravid sist. Hadde veeeldig svake streker på billigtestene, trodde ikke helt på det, for det var såvidt jeg kunne ane at det var no der. Men et par dager etterpå testet jeg med CB, og den var klart positiv :)) Og det var en dag eller to over ikm tror jeg:)

Skrevet

Tusen takk for lykkeønskningene:)

Har kjøpt meg en CB digital i dag, så om jeg ikke får noen mens i morgen skal jeg prøve den:)

Det var bare såvidt at jeg kunne ane en strek ja, men jeg får se i morgen! :)

Skrevet

Hei! Er usikker på om jeg hører hjemme her eller på 1.trimester.

Er 6 dager over ikm og har alle symptomene som tilsier at jeg endelig er gravid. Jeg er kvalm uansett tid på døgnet, jeg tisser ofte, jeg har humørsvingninger, jeg har halsbrann av og til, har diare, promper oftere enn vanlig og jeg føler meg veldg oppblåst.

Samboeren min og jeg har prøvd å bli gravid i snart 2 år, uten hell.

Jeg regnet ut når jeg hadde eggløsning og det hjalp (forhåpentligvis).

Jeg jobber på fjellet for sesongen og har derfor ikke tid før etter den 20. april, å reise ned til dalen for å kjøpe en test.

Begynner å bli overbevist om at jeg er gravid, men klarer ikke helt å slippe jubelen løs.

Blir altfor skuffet hvis det ikke skulle stemme, til at jeg tør det.

Håper av hele mitt hjerte at jeg endelig er gravid.

Klem

Mari, 22

Skrevet

Du kan ikke få tilsendt post til der du jobber da så kan du bestille på nettet? Lenge å vente til 20. april da:O

Men, du har mye som tyder på at du er gravid da! Lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...