Lurvehette Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Det jeg mener er, hvilke blad/ avis MÅ du ha en gang i uka, eller når det kommer ut? Her abonerer vi på Donald Duck, til glede for hele familien:) Og så lokalavisa, Firda, da;)
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 ingen vekeblad à la Hjemmet eller noko slikt, men vi har jo lokalavisa og regionavisa. Og så kjøper eg alltid Pondus og Rom 1-2-3. Burde kanskje abonnere på dei to - eg kastar jo pengar ut glaset på denne måten...
ChellBell - har født! Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Jeg får US Weekly hver uke i posten, men bortsett fra den så er det Dagens Næringsliv og så må jeg ha Her&Nå av og til for å få med meg siste norske sladderen Jeg er en blad-junkie så jeg leser også Henne, Costume, Allure, Heat, Det Nye, Tique... :/
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Her er det pondus det går i. Kjøper sånne kvinne/motebladet på sommern , da man er mer ute og kanskje ligger på plenen eller stranda:)
Lurvehette Skrevet 10. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2008 Ingen som kjøper bladet Gravid da? Er det noe å bruke penger på om så? Lurer litt...
Tomtetroll Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Leser Allers for det meste, og mannens fhm er like morsomt å lese hver måned. Leste litt i gravid forrige gang jeg var gravid, men syntes det var bortkasta penger.
NormaJean Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 syns bladet gravid er litt bortkastet penger, ikke noe spennende. her leses det costume og marie claire, enten UK eller US utgaven.
nitusa Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 me og abbonerar på donald blader. og er nødt til å lese lokal avisa som kjem ein gong i veka
Smånetta 14.mai Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 Lokalavisa og Aftenposten med A-magasinet, gjerne Klassekampen på lørdag og Morgenbladet hver fredag. Så liker jeg å lese det danske Costume en gang i blant.
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 10. april 2008 #10 Skrevet 10. april 2008 Costume, Henne, Det Nye, Cosmopolitan, Se Og Hør Weekend, Her Og Nå, Gravid, Lokalavisa, Woman, Elle, Illustrert Vitenskap + div bryllupsblader. Er bladavhengig !!
Gjest Skrevet 10. april 2008 #11 Skrevet 10. april 2008 Jeg abonnerer fast på Familien. Men jeg har i perioder også abonnert på både Hjemmet, Norsk ukeblad og KK. Nå er det lenge siden jeg kjøpte et KK-blad, men jeg abonnerte på det fra 1997 til 2002. Nå syns jeg ikke KK er så veldig. Norsk ukeblad og Hjemmet er greie blader, det står ofte interessant historier der, tips på oppskrifter og mye annet og så er det leserspalter der. Familien er et koselig blad, og så kommer det annenhver uke slik at jeg rekker å lese et blad før det kommer et nytt.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 10. april 2008 #12 Skrevet 10. april 2008 Har ingenting jeg MÅ ha, men abbonerer alikevel på BA og en lokalavis, samt kjøper SeogHør i ny og ne.. :-P
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 10. april 2008 #14 Skrevet 10. april 2008 bergens avisen??? hehe aner ikke jeg... her må jeg lese dtbb, drammens tidende.... bladet gravid kjøper jeg når det kommer, det er snakk om 70 kr hver 3.mnd eller noe når det kommer så det unner jeg meg.. hehe'
Andrebolleiovnen Skrevet 10. april 2008 #15 Skrevet 10. april 2008 Elsker blader, lettere å lese før jeg legger meg enn bøker. Så her slukes det 2 se og hør i uken, Gravid, foreldre og barn, mamma, Romerikes blad, Agder. Jeg synes bladet gravid er ok. Men Foreldre og barn og mamma kanskje er mer interessant etter at snuppa har kommet til verden:) Det kjipeste er at det er mye av det samme i gravid, foreldre og barn og mamma.
Ella78 m/ A&M Skrevet 10. april 2008 #16 Skrevet 10. april 2008 Artig... Jeg kjøper "Gravid" nå når jeg er gravid, selv om det kanskje ikke er så voldsomt mye nytt fra gang til gang. Pytt. Koser meg av og til med å kjøpe utenlandske gravid-blader også. Ellers får jeg "Hjemmet" etter at svigermor har lest det, og innimellom "Norsk Ukeblad" som jeg får fra min svigerinne. Se&Hør kjøpte vi ofte før, ikke nå lenger... Koser meg med et utelandsk blad i ny og ne, som "O"... Og Cosmopolitan, men det passer liksom ikke når jeg er gravid...
kei80 Skrevet 10. april 2008 #17 Skrevet 10. april 2008 shape up,det nye og gravid!klare meg uten avis,leser nyheter og aviser på nettet.Men blandene mine må jeg ha
Jente2011 Skrevet 10. april 2008 #18 Skrevet 10. april 2008 får woman i posten å kjøpe ellers mag, cosmopolitan (vett kje heilt kos da skrives) leser også ein del blad der eg jobber så slepper å kjøpe dei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå