Lucy T og prinsessa *** Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Er det noen andre som følger med på den svenske serien "barnmorskorna"? Jeg syns det er SÅ spennende å følge med på, selv om det sikkert er veldig likt den norske jordmødrene serien... Gleder meg veldig til det blir min tur. Typen ser ikke på, men han hører jo når jeg ser, og han spurte i går "Tenker ikke du på hvor vondt det er når du ser på? Det gjør jeg!!!!" Hehe... Faktisk så tenker jeg ikke det i det hele tatt. Jeg har jo aldri født, så jeg vet jo ikke hvor vondt det er. Men alle vet jo at en fødsel ikke er smertefri... Syns bare det er kjempespennende... Legger ved en link til der dere kan se den på nett: http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp&d=88817&lid=lista_1106245&lpos=1
KR0705 Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 He he. Jeg har ikke fått sett en eneste episode av jordmødrene. Jeg prøvde en gang, fikk se i 2 min. Og da var det ikke noe skummelt som skjedde. Jeg hadde et lite uhell for 2 år siden. Datt av hesten, ødela 2 virvler i ryggen. Lå på sykehus i 1,5 uke og måtte til Ulevåll å opperere inn skruer og stag i ryggen. Tok de ut igjen nå i januar og han har nesten angst for at jeg skal på sykehus igjen. Tror nesten han har hatt det værre enn meg. Så for han å sitte å se på noen føde og tenke på at jeg kanskje må igjennom det er vanskelig for han. Han innrømmer det ikke overfor meg da. Men det kom noen tårer når jeg datt av hesten, som har fortet seg å tørke vekk. Og så reiste han til mamman sin og satt å grein på kjøkkenet hos henne. Stakar gutten min. Men har veldig lyst til å se se da, jeg er litt rar, syntes det er SÅ skummelt og spennede på en gang. Så klarer ikke å la vær å se hvis det dukker opp noe på tv(hvis ikke samboeren er hjemme vell å merke). he he...
TusseMor07&09&14 Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Ser det på nettet jeg:o) Og det er jo bare så utrolig gøy å se på!!! Synes ofte det ser og høres verre ut enn det jeg syntes selv det var da... Gleder meg til neste episode:o)
Gjest Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Jeg måtte jo ta en titt siden du skrev om det. Og nå har jeg sett alle 3 episodene som lå inne. Kjempe spennende, og lærerikt. Kjenner jeg både gruer og gleder meg til den dagen jeg skal føde...hehe;) Takk fro tipset!
Arytai Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Åh, har sett alle tre episodene nå, nydelig:)
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 10. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. april 2008 Ja jeg og syns at det er lærerikt... Man får liksom vite nye ting hele tiden, jeg visste i alle fall ikke hvorfor man ikke fikk føde vaginalt etter å ha tatt 2 keisersnitt... Men det lærte jeg der at det er fordi keisersnittarret kunne sprekke... Hihi... Gleder meg bare til det blir min tur... Blir spennende, håper det ikke blir så lenge til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå