Gå til innhold

....og alle disse nye nickene..er det de tidligere anonyme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...eller kom det brått så mangen nye på forumet? hm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske så trolig! :o)

Skrevet

Jeg har hatt mitt nick ganske lenge, men har ikke vært særlig aktiv her inne. har ikke brukt anonym knappen på krangle. tenkte faktisk ikke over at den var blitt borte engang :P

Skrevet

Blir jo litt tøft å se fremover...om det er like mange gode krangler, tenker jeg på. Får jo håpe det i alle fall:)

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Puppa er gammal. De andre kan være hva og hvem de vil, så lenge det er folk her.

Skrevet

Enda godt det har kommet et sett med pupper, så ikke stompen min blir misforstått.

Skrevet

Det skulle være mulig å lage en mage om noen mangler nick :P skal bare se vi snart har en hel kropp her inne ;o))

Skrevet

Jeg er sikkert en av de "nye".

Problemet mitt er rett og slett en liten fobi mot anonyme, så jeg har ikke hærtes å skrive spesiellt mye her før. Men vært ivrig leser for jeg liker sjargongen her bedre enn på skravle. Har faktisk skrevet et anonymt innlegg i hele mi tid, og det var faktisk ikke meninga, men hadde en litt overfølsom mus den dagen. Ja sånn datamus...

Skrevet

Sånn, der var magen:)

Skrevet

Ihvertfall den beste jeg fikk til.

Skrevet

Det var en lekker mage, du er ikke Cat.68 med nymagen, vel? Du er langt slankere rundt midten enn meg i hvertfall!

Skrevet

Du duger, velkommen inn. Håper du har kranglesidas kjøreregler inne, hehe, ellers får du søke dem opp.

Skrevet

*Kremt* Strengt tatt ser vel ikke magen helt sånn ut, men hadde jeg tatt de tegna som jeg ikke husker hva heter nå andre veien, hadde det blitt litt mye av det gode. Men skal få den kroppen som jeg reklamerer med her en gang altså!!!

Skrevet

Jeg er ikke ny, har skrevet litt innimellom jeg. Som regel uten den helt store oppmerksomheten. Men nå skal jeg skifte nick, så da da blir jeg (enda mere) ukjent. Hvis jeg bare hadde et nick jeg var fornøyd med, så...*pokker*

Skrevet

Good. Tror jeg har det meste inne, men kan ta en kikk og friske opp. Kan jo ikke risikere å drite på ankelen her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...