Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Hei.. Noen som har blitt gravid med avbrutt samleie?? Jeg og sambo bruker vanligvis å hoppe av i svingen, og har gjort dette i 3 år.. Og vi bruker vanligvis å unngå el tiden. Men denne gangen hadde vi sex i el tiden.. Men han kom ikke. Vi sluttet før det gikk så langt.. Noen som har blitt gravid ved denne måten? Er vel mindre sjangse for det enn ved svingen?? Mensen er kanskje en-2 dager forsinket.. Men kanskje den har blitt litt ustabil også.. Har vært stabil før, så litt ustabil, så litt stabil igjen.. Så er etter all sansynlighet ikke gravid, men bare lurer på om noen har blitt gravid ved denne formen for "prevensjon"?
zavanna Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Jeg ble gravid på den måten med først man, så det ingen trygg prevensjon nei !! Ta en test hvis du er usikker
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Ble gravid med nr 2 på den måten så det er ikke¨å anbefale som prevensjonsmiddel! ;-)
Gjest Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Å hoppe av i svingen er vel bare dumt, er du klar over ar det lekker litt sæd fra penis når han er inni? Dette er en veldig usikker prevensjon.. Har ikke blitt gravid på den måten selv, for å svare på spm ditt
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 10. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2008 Vet at det ikke er et sikkert prevensjonsmiddel ja. Jeg er superklar, mens sambo ikke er helt klar ennå. Og da jeg ikke kan gå på hormonell prevensjon og han nekter å bruke dong så er det ikke mange alternativ.. hihi. Men det var lang tid siden vi hadde sex(mer enn 5 dager) så de sædcellene som lå i urinrøret må jo ha død på den tiden? Skal teste om ikke mensen kommer, men prøver å vente til over helga i allefall siden jeg har hatt sykluser på opp til 34 dager, og er på dag 30 i dag...
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Husk at det er sæd i smøreveska som kommer fra gutten også så det er fullt mulig å bli gravid uten at han har kommet inn i deg!
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Hehe... Det var sånn vi begynte også - jeg håpte og håpte fordi sambo bare var klar nok til å hoppe av i svingen (altså ta sjansen på at noe kunne skje), men ikke til å kjøre løpet fullt ut... Håper du er gravid da :-) Sender deg litt babystøv.... ;-)
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 10. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. april 2008 Hehe.. Tusen takk! Håper jeg er gravid jeg også... Hadde vært så koselig!
Gjest Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 Veldig mange menn slipper ut litt sæd uten å ha utløsning. Så det å hoppe av si svingen er ikke alltid trygt nei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå