juni08&mars10 Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Var hos NAV idag, og fikk diverse papirer å fylle ut ang permisjonspenger.. men når man skal søke permisjon hos arbeidsgiver.. skriver man da bare en egenformulert permisjonssøknad i brevform da.. eller finnes det skjema for dette og? fikk så uklare svar fra NAV...
Grateful mom Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Jeg gjorde ingenting i forhold til arbeidsgiver sånn sett. Bare sendte mail til lønnsdama om at jeg går ut i permisjon da og da og skal ha 80 eller 100% dekning av lønn. Jeg trenger ikke søke hos arbeidsgiver, permisjon har du jo krav på uansett, og de regner vel med at du skal ha noe permisjon (de fleste regner jo med et år uansett før de har snakket med vedkommende...) siden du er gravid.
morijuni Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Det er forskjellig fra arbeidsgiver til arbeidsgiver. Hvis arbeidsgiver har skjema så er det i så fall et eget de har laget for arbeidsplassen sin. Hos den ene arbeidsgiveren min hadde de et sånt skjema. Den andre arb.giveren ba meg bare skrive et brev der det sto når jeg hadde termin og hva slags permisjon jeg ville ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå