Meg og knoll&tott Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Guttungen på 7 suger til seg alt av info, Favorittprogram er Newton, Schrødigers katt, forbrukerinnspektørene...osv. Igår hadde jentungen på 5 år besøk av ei veninne (5 hun og). Så hører jeg at guttungen sitter og forklarer di om prøverørsbefruktning(Newtonverson) og HVOR unger blir laget. Han la ut om foreldre som må på sykehus å lage unger, mens di fleste var hjemme. Så sier han til hun som var på besøk : Mamman og Pappan din laget deg og X hjemme". Jenta ble skikkelig engasjert og svarer : Det kan IKKE du vite, kanskje mamma var alene hjemme!!!" Guttungen svarer veslevoksent at ingen mammaer kan lage unger alene (han vet ingen detaljer - så vidt jeg vet- men har forstått at ,an må være to). Jenten ser litt betenkt ut og så sier hun :ja, men da har sikkert X (mann i vennekretsen) vært og hjelpt henne, for igår var han og skiftet dekk til oss. Trodde jeg skulle dø på meg, lo så jeg grein... Men di skjønte jo ikke ka som var så vittig med at mamman hennes ikke kunne skifte dekk!!! Hun lo godt hun og da jeg fortalte det!!!
☆Anonymia☆ Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 hahahaha så utrolig herlig =) gleder meg sånn til marcus begynner med gullkorn =)=)
Meg og knoll&tott Skrevet 10. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2008 Kjøp deg en bok og noter ned!!! Kommer så utrolig masse små gullkorn iløpet av barndommen. Jeg har skrevet ned masse, og det er så gøy å ta frem å lese. Er jo greit at det ikke går i glemmeboken og da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå