Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 jeg tenkte jeg skulle spørre her inne, før en evt lege. Hater nemlig leger, og ønsker så langt det er mulig å unngå det:-) Jeg har en liten stund nå, klødd veldig rundt klitoris. klør ikke hele tiden, men kommer sånn skikkelige "kløperiode", da må jeg bare klø og klø. så gir det seg igjen. Kan dette være sopp? Noen med liknende erfaring?
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Ja det er nok sopp.. Hvis det er rødt og irritert i tillegg, pluss økt utflod? så kan du jo bare kjøpe en Canesten kur på apoteket med stikkpille vaginalt og krem. Hvis det ikke blir bedre etter dette er det nok lurt å gå til lege for å få en pille (oralt) jeg ikke helt husker hva heter, men som tar soppen med storm:) hehe. Burde behandle med canesten så fort som mulig nå, hvis du bare klør utenfor, så det ikke rekker å spre seg så langt inn i skjeden, noe som er veeldig sårt og irriterende!:-) Masse lykke til:-) (forresten, du trenger ikke underlivssjekk for å få den sopp-pillen, hvis legen blir ganske sikker på at det er sopp å ikke noe annet) :-)
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Sannsynligvis sopp. Canesten får du kjøpt reseptfritt på apoteket.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Og så lønner det seg å froppe syntetisk undertøy. Sov naken eller brul bomullstruser :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå