M by M Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Min eks-svigermor, bestemoren til datteren min er blitt alvorlig syk. Jeg har ny samboer og ny svigerfamilie. Men bryr meg jo likevell om den gamle. Syns det er trist at bestemoren til datteren min er syk og har sendt en del sms med henne om dette. Er det greit når det er slutt og man har gått videre?
Sjefsmegga Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Er vel helt naturlig at man bryr seg, selv om forholdet er slutt mellom deg og eksen så trenger ikke forholdet mellom deg og din eks svigrmor å være slutt, dere har jo noe til felles, nemlig hennes barnebarn.
Gjest Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Selvfølelig! Det er jo bestemoren til datteren din! Hadde jo egentlig blitt noe annet om det baare var eks-svigermoren din, at du ikke hadde noen barn sammen med sønnen og sånn. Synes det er flott visst dere holder litt kontakten;)
Gjest Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Så lenge hun er bestemoren til ditt barn syns jeg det er helt naturlig.
Meg og knoll&tott Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Ikke bare greit, men veldig fint at man kan ha ett sånn forhold!!!! Blod er som sagt tykkere enn vann, og hun er jo tross alt bestemoren til jenten din!!!
To tette + snart ei med flette Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Så klart er det greit å bry seg om moren til eksen din, hun er da fortsatt bestemoren til datteren din selvom du ikke er sammen med sønnen hennes!!! Jeg har såpass med kontakt med svigerfamilien at de gjerne får gaver til bursdager og jul (hvis jeg har penger til det)... Hadde helt garantert besøk eks-svigermor også jeg, om hun var syk!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Ja, det er jo barnets bestemor.. Klart det er greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå