Gå til innhold

Utilstrekkelig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så glad for å ha 5 fine unger. Men spesielt i dag føler jeg meg utilstrekkelig. Dårlig søvn er noe av grunnen. Det gjør at jeg tåler mindre.

Jeg føler meg bare liten som en maur og har bare lyst til å sitte på fanget til noen å få trøst.

Føler meg som en dårlig mor og føler meg umoden for oppgaven.

Jeg ble så sint på 4-åringen min i stad. Han har tydeligvis kommet over det, for han sier jeg er "snill og fin mamma", noe jeg nesten tror han er programert til å si før han kom til meg, for han sier det hele tiden ca hvert 10. minutt sier han noe sånt. Sikkert for å gi meg tro på meg selv.

Vel, snart kommer de to eldste englebarna hjem, som mer eller mindre måtte sende seg selv på skolen i dag fordi jeg, var så trøtt;)

Men de var jo såå flinke at jeg vurderer å gjøre det til en vane:)

Vær så snill å si at det ikke bare er meg som føler meg utilstrekkelig iblandt;)

Ah,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler meg også slik noen ganger......men ungene er jo så rause at de elsker mamman og pappan sin alikevel. Jeg tror det er foreldres lodd her i livet å ha dårlig samvittighet for ungene. 5 barn tar jeg av meg hatten for:) Blir sliten bare av tanken jeg hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...