Tildemana Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Jeg er så glad for å ha 5 fine unger. Men spesielt i dag føler jeg meg utilstrekkelig. Dårlig søvn er noe av grunnen. Det gjør at jeg tåler mindre. Jeg føler meg bare liten som en maur og har bare lyst til å sitte på fanget til noen å få trøst. Føler meg som en dårlig mor og føler meg umoden for oppgaven. Jeg ble så sint på 4-åringen min i stad. Han har tydeligvis kommet over det, for han sier jeg er "snill og fin mamma", noe jeg nesten tror han er programert til å si før han kom til meg, for han sier det hele tiden ca hvert 10. minutt sier han noe sånt. Sikkert for å gi meg tro på meg selv. Vel, snart kommer de to eldste englebarna hjem, som mer eller mindre måtte sende seg selv på skolen i dag fordi jeg, var så trøtt;) Men de var jo såå flinke at jeg vurderer å gjøre det til en vane:) Vær så snill å si at det ikke bare er meg som føler meg utilstrekkelig iblandt;) Ah,
Gjest Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Jeg føler meg også slik noen ganger......men ungene er jo så rause at de elsker mamman og pappan sin alikevel. Jeg tror det er foreldres lodd her i livet å ha dårlig samvittighet for ungene. 5 barn tar jeg av meg hatten for:) Blir sliten bare av tanken jeg hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå