Gå til innhold

Hva er det som skjer?? Blir så frustrert..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på snart 4 mnd var blitt så flink om nettene, sov fra 19 til 4 ca, fikk mat og sov videre til 7-8. Dette har han gjort i 1,5 mnd nå. Plutselig nå begynner han å tulle! Sover bra fram til vi legger oss i 23-tiden. Da begynner han å våkne minst en gang i halvtimen, det vil si, tror egentlig ikke at han sovner skikkelig mellom hver gang heller, ligger og vrir seg og "kaver". Når klokken nærmer seg halv to har vi ikke sjangs å holde han lenger, da må vi bare gi han mat. Da sovner han igjen og sover ca. 3 timer, da må han ha mat igjen før han roer seg. Så da er vi oppe i to nattmåltider igjen, fillern asså! Han får forresten mme... Virker som han har store problemer med å finne søvnen skikkelig, dette gjelder også på dagen, ofte bruker jeg opptil en time på å få han til å sove skikkelig, da er han iheltrøtt!

Noen som har noen gode råd, begynner å bli desperat!!

Dere andre som har barn på samme alder som får mme, hvor mye spiser de til hvert måltid, og hvor mange måltid i døgnet?

Han har 5 måltider i døgnet, 120-150 ml hvert måltid. Blir 6 måltider nå som han har fått to ganger om natta da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg tror han blir forstyrret av deg å sambo.. høres ut som mi jente dette.. babyer kommer til dette stadie, så kansje dere burde prøve å gje han eit eget rom nå? vår jente er begynnt å vakne bare vi snur oss i senga nå.. så til helgen er det over på eget rom..

lykke til..

Skrevet

Hmm. ja kanskje det.. syns det er tidlig jeg da men..

Skrevet

Kanskje han begynner å bli sulten på mer enn melk. Jeg har ei stor jente som måtte begynne med grøt rundt 4 mnd. Hun begynte også å sove bedre..

Skrevet

ja, kansje du skal prøve med grøt først. vi begynnte med det før 4 mnd.. ja, det er tili å få eget rom ved 4 mnd alder..

Skrevet

Har tenkt på om jeg skulle begynne med grøt ja.. Har jo ikke hjerte til å nekte han mat på natta heller, huff det er ikke enkelt dette altså!

Skrevet

bare prøv med litt grøt da, så ser du :) gje sånn i mellom 5 og 7 på kvelden :)

Skrevet

Takk for hjelpen jenter, blir bare så utrolig frustrert når vi aldri får sove mer enn maks en time i slengen liksom. Kan jo bli tullete av mindre.. ikke rart man bruker sovenekt som torturmetode, hehe..

Skrevet

ja, hehe :) bare vent til det er tenner på vei ;) lykke til da :)

Skrevet

Kan det forresten være tenner?? Har lurt litt på det nemlig.. han sikler noe helt sinnsykt og biter intenst på alt han får i munnen. er kanskje litt tidlig det..`?

Skrevet

det kan være, men tviler litt på det egentligt.. da blir det som oftes gråting før dere legger dere og.. men prøv grøt noen dager, viss det ikke hjelper er det sikkert tenner ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...