Gå til innhold

Flere uten hjerne...?


lindholm

Anbefalte innlegg

Jeg trodde ikke ammetåken skulle komme før sånn om en åtte måneders tid, men det virker som om jeg har en øvelsesrunde for tiden - umulig å huske noen ting, umulig å ha to tanker i hodet samtidig og organiseringsevnene er som blåst bort. Pakket en koffert på søndag, og da vi kom fram hadde jeg glemt halvparten av alt som skulle med. Krymper hjernen sånn sakte men sikkert fra nå av og fram til desember?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he....det er som å høre meg selv...husken min er helt på bærtur, og jeg sier mye rare ting. Ikke helt med i denne verden kan man si. Er distrè til vanlig, men dette tar virkelig kaka.... Får håpe det kommer seg litt i allefall, ellers blir det harde 9 mnd både for meg og omverden. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre jeg ikke er alene. Kjører mye i jobben, og det skjer ikke sjelden for tiden at jeg glemmer å ta av der jeg skal etc... Helt surrete vettu. Blir litt bekymra hvor distre man kan bli jeg. Alltid hørt om ammetåka, men dette da... Er 6+5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ikke bare er meg :-). Da satser jeg på at det ikke er permanent hjerneskade, men at den eser ut igjen og blir tilnærmet normal på et eller annet tidspunkt. Og i mellomtiden får jeg ekstra trim, sånn som idag da jeg måtte gå tilbake to busstasjoner fordi jeg ikke kom på å gå av :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.....jeg jobber i barnehage, og i går skulle jeg til å legge ei jente som har slutta å sove.....for ca 1 mnd siden.... de andre lurte på hva jeg dreiv med....hehe....

Vi har nok litt mye annet å tenke på.....bra vi kan le av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er og blitt ganske så surrete :)

Ofte osten havner i oppvaskmaskinen og pengboka i kjøleskapet for å si det sånn!

Håper det ikke blir værre med tiden...men at det holder seg rolig på dette stadiet, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...