Gå til innhold

Febertermometer, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på hva skal vi kjøpe til gullet? syns disse du bare setter i øret og trykker på knappen virker veldig smarte, men noen som vet??hva kommer dere til å gå for eller hva har dere valgt å kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi kjøpte vanlig, men d var fordi jeg hørte de er best,mest nøyaktige da..åsså kosta den 69kr=)

men de å ta i øret er jo kjempesmarte:) men tror ikke de måler like nøye!?

Skrevet

De sier at øretermometer ikke er like nøyaktig. Vi har det likevel, men har bare prøvd det på oss foreløpig. Det stod i bruksanvisningen at man skulle prøve ut en ukes tid for å finne ut hva som var normalen til hvert enkelt medlem i familien. Vi hadde akkurat rukket det da sambo ble syk. Syntes det funket veldig bra.

Vi kommer til å bruke dette til vanlig, og de gangene vi er i tvil, eller feberen er høy, bruker vi rektalt for å kontrollere. Men vil ikke pine babyen vår med rektalt. Husker selv hvor grusomt dette var.

Skrevet

JEg brukte i stumpen til han ble året. Ikke noe problem før de begynner å diskutere om det er greit. Sønnen min vrei seg sånn atjeg ikke turte å ta tempen på han.

Legen sa da at de nye til øret er nøyaktig nok. Man trenger jo egentlig bare å vite om det er nærmere 38 enn 39 osv.

Skrevet

Takk for svar, akkurat det kan jeg huske også nemlig og syns disse til å ta i øret virker som en bra løsning, da trur jeg kanskje vi går for begge to her å, er jo ikke akkurat dyrt for et rektalt til å ha i tillegg!! der kan dere se, det tenkte ikke jeg på engang! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...