Gå til innhold

Det var bare en drøm...


Anbefalte innlegg

Gjest fjælosgrøt er fløyelsgrøt
Skrevet

Jeg spiste oboy-is.. masse oboy-is... mmm...

 

Det var sol og sommer og jeg spiste masse is..

 

så våkner jeg.. og det er grått.. og ikke har vi is heller :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OJ! Her sitter jeg å spise O-boy-is og det er sol ute! :o Men jeg sitter inne da, men sick! Nam=)

Skrevet

Triste saker, men er det noe som heter Oboy-is? Ser det blir referert til denne isen støtt og stadig, er det et faktisk produkt eller er det god, gammeldags og den hjemmemekka Oboy-isen vi snakker?

 

Hilsen Nysgjerrig og is-elskende

Gjest fjælosgrøt er fløyelsgrøt
Skrevet

_Kan jeg få litt oboy-is? Hadde helt dilla på det da jeg var gravid

 

 

Gjest fjælosgrøt er fløyelsgrøt
Skrevet

Hei oslomor!!

 

Det ER En is! Ikke alle butikker har den men kiwi pleier å ha den.. den er helt himmelsk.. mmmm

Skrevet

Wow, den må prøves til lørran! Merker pulsen stiger i takt med forventningene:-0!! (Kanskje allerede i morgenkveld, siden det er fredag og mannen skal på konsert, he-he;)

Skrevet

Jada;) Helt klart:) Jeg elsket denne isen før, men hadde helt avsmak på sjokolade når jeg var gravid, så nå liker jeg den endelig igjen og spiser maaasse! :D Rett fra boksen og greier:)

 

Ja, det ER en is, står hvertfall oboy på boksen og det er samme fargene som oboy-posen;) Løp å kjøp;)

Gjest fjælosgrøt er fløyelsgrøt
Skrevet

Og jeg HATER is altså. Men denne digger jeg!! Kunne spise 20 om dagen da jeg var 33 uker på vei:p

Gjest fjælosgrøt er fløyelsgrøt
Skrevet

Det er verdens beste is vet du.. mmm .. haha :D

Skrevet

Jeg som trodde dette var en ny is.

 

Her er det antydning til sol. Men jeg liker ikke is så veldig, så droper oboy-himmelen deres:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...