Gjest fjælosgrøt er fløyelsgrøt Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Jeg spiste oboy-is.. masse oboy-is... mmm... Det var sol og sommer og jeg spiste masse is.. så våkner jeg.. og det er grått.. og ikke har vi is heller :-(
Gjest Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 OJ! Her sitter jeg å spise O-boy-is og det er sol ute! Men jeg sitter inne da, men sick! Nam=)
OsloMor Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Triste saker, men er det noe som heter Oboy-is? Ser det blir referert til denne isen støtt og stadig, er det et faktisk produkt eller er det god, gammeldags og den hjemmemekka Oboy-isen vi snakker? Hilsen Nysgjerrig og is-elskende
Gjest fjælosgrøt er fløyelsgrøt Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 _Kan jeg få litt oboy-is? Hadde helt dilla på det da jeg var gravid
Gjest fjælosgrøt er fløyelsgrøt Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Hei oslomor!! Det ER En is! Ikke alle butikker har den men kiwi pleier å ha den.. den er helt himmelsk.. mmmm
OsloMor Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Wow, den må prøves til lørran! Merker pulsen stiger i takt med forventningene:-0!! (Kanskje allerede i morgenkveld, siden det er fredag og mannen skal på konsert, he-he;)
Gjest Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Jada;) Helt klart:) Jeg elsket denne isen før, men hadde helt avsmak på sjokolade når jeg var gravid, så nå liker jeg den endelig igjen og spiser maaasse! Rett fra boksen og greier:) Ja, det ER en is, står hvertfall oboy på boksen og det er samme fargene som oboy-posen;) Løp å kjøp;)
Gjest fjælosgrøt er fløyelsgrøt Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Og jeg HATER is altså. Men denne digger jeg!! Kunne spise 20 om dagen da jeg var 33 uker på vei:p
Gjest fjælosgrøt er fløyelsgrøt Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 Det er verdens beste is vet du.. mmm .. haha
meg & to små vampyrer Skrevet 10. april 2008 #10 Skrevet 10. april 2008 Jeg som trodde dette var en ny is. Her er det antydning til sol. Men jeg liker ikke is så veldig, så droper oboy-himmelen deres:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå