Gå til innhold

Kjedelige BIM!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som syns at bim har blitt kjedelig nå som anonym knappen har kommet? Før så satt jeg og samboern og leste alle komentarene og lo oss godt ihjel :) men nå... Herregud! BOOOOORING!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra for dette innlegget som gjorde BIM mye mere spennende. Og nei, det er ikke kjedeligere uten knappen, men bedre.

Skrevet

Kan ikke sitte å syte og klage over anonymknappen - for så, når noe endelig er gjort, klage over at den er borte.

Skrevet

aldri klaget over anonym knappen, syns faktisk folk kan få lov til å skrive hva de vil. men men.

Skrevet

Noe sier meg at de som klager nå er de som brukte knappen mest?! Kjedelig å ikke kunne gjemme seg mer.

Skrevet

hverfor maser dere så mye om anonymknappen? dere som er helt frelst va anonym kan jo gå inn på anonymforummet. himmelen for dere det sikkert.

Skrevet

Jeg la merke til at noen forleden skrev at anonymforumet var den nye krangle, men det må jeg dessverre si meg totalt uening i. Det later til at det faktum at det de fleste skriver anonymt fører til en total fokus på sak og ikke person, noe som gjør at gjør at hetsingen blir på et minimum. Som en følge av dette lengter jeg enda mer tilbake til den gamle kranglesiden. Take me back to Dear Old Blighty.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...