☆Monkey Business☆ Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Hvor bodde dere? Hvor mye brukte dere ca totalt? (reise, opphold, mat + div)
Gjest Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Hei, vi var for et par år siden, men siden det var svigers som spanderte aner jeg ikke hvor mye penger som gikk med i dragsuget. Vi bodde i et av de hotellene nærme parken og det var en fin opplevelse for liten og stor:)
EierIkkeFantasi Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 dytter .. vi skal gjerne dit i oktober pga bryllup..
ariel78 Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Vi var der i sommer, utrolig gøy så bare og glede seg!! Bodde på Disney hotell, Newport Bay tror jeg det het, kosta 6800,- for 2 netter og 3 dager i begge parkene. ( 4 personer) Ganske dyrt, rommene var ikke noe luksus, men hotellet var fint og gangavstand og buss til parkene. Men det er masse billigere hoteller i nærheten. Vet ikke hvor mye vi brukte totalt, ble endel shopping osv, men det styrer man jo selv.. Vil anbefale dere og styre unna helger, da var det stappfullt of masse køer når vi var der i hvertfall..
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Har vært der flere ganger. Bor på Holiday Inn hver gang. Det er kjempefint hotel. Er kjempefine køyesenger til barna på rommet. Og så har dem masse karuseller og lignende i lobby/barområdet. Går gratis buss til parken. Har vel pleid å betale ca +/-100 euro natta tror jeg. Inngangspriser på Disneyland finner du på hjemmesiden dems=) Kos dere, skal ta en tur senere i år(er jeg ganske sikker på)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Her er link til hotellet http://hotels.disneylandparis.co.uk/other-accomodation/holiday-inn/index.xhtml
nassenøff Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Vi var der i fjor sommer! Vi bodde på en camping plass ca 20 min ifra disneyland. Campingplassen var helt grei med fine lekeplasser og butikk på området. Er billigere enn å bo på hotell. Parkene var veldig fine. Vi fikk bare vært der i 1 dag, så vi rakk ikke å se alt Det var veldig store områder og masse å se på.
Gjest Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 Det er mye billigere i oktober, for da er det utenfor sesongen, så da er både hotellene og inngangsbilett mye billigere:) Har ei venninne som skal dit i okt/nov, vet ikke hva de må betale, men det ble ikke så dyrt hvertfall;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå