Gjest Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Tenkte jeg kunne prøve å lage en tråd om treff, hvem som vil være med, når og hvor dere kunne tenke dere=) Håper det er noen interesse. - lykkeliten.i.magen, 35 år, ingen barn fra før - interessert i treff f.eks i sundet eller på Råholt - ???
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Tenkte jeg kunne prøve å lage en tråd om treff, hvem som vil være med, når og hvor dere kunne tenke dere=) Håper det er noen interesse. - lykkeliten.i.magen, 35 år, ingen barn fra før - interessert i treff f.eks i sundet eller på Råholt - turtlebug med knøtt i magen, ingen barn fra før, termin 22.10.08 - interessert i treff, gjerne på Råholt/Sundet (men jobber fulltid så bør helst være i helger)
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Tenkte jeg kunne prøve å lage en tråd om treff, hvem som vil være med, når og hvor dere kunne tenke dere=) Håper det er noen interesse. - lykkeliten.i.magen, 35 år, ingen barn fra før - interessert i treff f.eks i sundet eller på Råholt - turtlebug med knøtt i magen, ingen barn fra før, termin 22.10.08 - interessert i treff, gjerne på Råholt/Sundet (men jobber fulltid så bør helst være i helger) Glemte å si at jeg er 24 år
Rascal_4.11<3 Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Det var ett ullensaker treff i går, var masse jenter der fra Kløfta-eidsvoll området Men jeg er sykmeldt frem til babyen popper så skriver meg på her også, kanskje vi kan ordne ett felles møte blir det mange av oss?! - lykkeliten.i.magen, 35 år, ingen barn fra før - interessert i treff f.eks i sundet eller på Råholt - turtlebug med knøtt i magen, ingen barn fra før, termin 22.10.08 - interessert i treff, gjerne på Råholt/Sundet (men jobber fulltid så bør helst være i helger) Glemte å si at jeg er 24 år -Dollface, ingen barn fra før, termin 29.9/5.10. Bor i Nannestad men er egentlig fra eidsvoll så gjør ikke noe med ett treff på gamle trakter.. passer stort sett hver dag
enik<3M06&L08<3 Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 Jeg er fra Eidsvoll, men dere vil ikke være med oss da? (Ullensaker jentene) kunne jo lagd noe felles kanskje?
Gjest Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 hadde vært koselig å blitt invitert med ullensaker jentene ja, trodde det bare var for ullensaker - hva med eidsvoll/ullensaker-treff???? hadde vært koselig å truffet noen i samme situasjon en gang. Kjenner ingen.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 12. april 2008 #9 Skrevet 12. april 2008 neida.. jeg fikk være med de jeg, så får sikkert dere det å, hehe... kan dere ikke bare hive dere på tråden?hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå