Gå til innhold

Ip-telefoni, hvem og hvordan går man fram??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må få oss det nå, men jeg aner ikke hvem jeg skal kontakte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.telio.no - så blir du dirigert til telio.ch. Men det er et norsk firma. Jeg er fornøyd med de, har vært kunde siden 2004.

Skrevet

Tok kontakt med dem nå. Må vi ha bredbånd fra de da også eller?

Skrevet

Vi har phonzo og er kjempe fornøyd. 99kr mnd, og gratis 1 time til mobil. og du får regningen på mail.

Skrevet

www.phonzo.no

Skrevet

Neida, du kan ha bredbånd fra annen leverandør. Det er vel noen leverandører som 'passer bedre' sammen med telio (uff, dårlig til å beskrive her) men jeg mener de opplyser om det på sidene sine. Hvertfall var det sånn når jeg bestilte. Du må jo også ha en viss båndbredde for at det skal bli noe særlig. Har ikke hørt om phonzo som hun under her nevner, de var jo litt billigere og du kan ringe til mobil. Med Telio kan du også ringe til mobil, men det koster penger. Det jeg liker er at det er gratis å ringe til hele Europa og USA, og siden jeg har venner i Europa som jeg gjerne liker å ta en prat med iblant så er det glimrende å kunne ringe gratis. Når det blir et par timer i mnd så blir det jo litt.

Skrevet

Skal sjekke ut dem også. Takk:o)

Ja, hmm synd vi ikke har familie og venner i det store utland. Da hadde vi spart masse penger he he :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...