Gå til innhold

Dotten (nicket)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sv: Fader... fikk meg ei fartsbot i går så det sang..... NYTT 09:15 10.04.2008

Hadde du nektet... og det hadde gått videre (blir registrert i Strafferegisteret da), så hadde du sikkert sluppet å betale, for saken ville med stor sannsynlighet blitt henlagt p.g.a. mangel på saksbehandlerkapasitet!!!

:)

--------------------------------------------

Sv: Fader... fikk meg ei fartsbot i går så det sang..... NYTT 10:22 10.04.2008

Jepp, men før det går så langt, blir saken henlagt :)

Kommer jo selvfølgelig an på hvor fort man kjørte.....!

Nemlig

------------------------------------

Sv: Fader... fikk meg ei fartsbot i går så det sang..... NYTT 11:17 10.04.2008

HKH og Kari Normann

Nei, er ikke selvopplevd... eller har ikke noen statistikk og komme med... men har blitt "tatt" for å kjøre på rødt lys en gang. Noe jeg var helt uenig i. Hadde heldigvis vitne....! Jeg kjørte på grønt/gult og var nesten helt over når det ble rødt.

Jeg nektet og var klar for "rettsak" jeg, men saken ble henlagt! Vi var to mot en, og selv om en politimanns vitnemål mest sannsynlig hadde blitt tatt til følge/eller hadde stått sterkere, så jobber jeg selv i politiet også, så det hadde kanskje gått opp i opp!

Dette er et annet distrikt enn hvor jeg jobber, så det har ingen ting med kolleger å gjøre. Kjente ikke "purken" som stoppet meg :)

Dotten

--------------------------

Disse innleggene er dine hentet fra tråden til hun som fikk bot i går. Hvordan kan du som (såkalt) er ansatt i politiet oppfordre til lovbrudd?

Hvor er moralen din??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke si annet enn at Dotten har kommet med flere hårreisende innlegg i dag...

Skrevet

Hørtes jo helt fjernt ut... Dette var faktisk det eneste jeg har sett av henne i dag.

Kanskje hun vasker i politiet?

Skrevet

Er vel ikke lovbrudd å nekte?? Jeg brøt ikke loven (hadde vitne). Dama som la inn dette innlegget har jo vedtatt boten, så ser ikke helt problemet.

Jeg oppfordrer ikke til lovbrudd om det er det du mener!!! Kan kanskje oppfattes sånn, men helt klart ikke. Som man reder ligger mann heter det jo så kjekt.

Jeg henviste til mitt eget, og hva som hadde skjedd der!

Bryter folk loven får de ta sin straff, men når man er uenig, har man klart lov å nekte...som i mitt tilfellet.

Burde vel holdt meg for god til å si at hun kunne nektet... ! Sorry!

Skrevet

Spetakkel:

Fordi om man er uenig, er det langt fra hårreisende!!! Det er usaklig å si :)

Regner med at du henviser til barnehage-innlegget.

Vi er alle forskjellige. Jeg har jo ikke sagt annet enn at jeg ville snakket til barnet, foreldrene og barnehagen. At det kan oppfattes som hårreisede får bli opp til deg...! Jeg ser på det som feigt eller tafatt å overlate "alt" til andre! Er ikke snakk om å banke opp andres unger heller!!

Skrevet

Var vel heller ordbruken din... Kanskje du kommer til å få en overraskelse når barnet ditt blir litt større og plutselig blir en "drittunge" selv.

Skrevet

Klarer ikke helt å ta dere seriøst i dag jeg... Kommer jo bare usakligheter her jo. Og hvordan skal jeg få tid til å gå rundt med vaskebøtta og bruke tid her inne samtidig?

Nei, gå tilbake til vaskekosten selv dere husmødre :) He, he, Og håper dere tåler en fleip. Ikke vondt ment. Blir bare så oppgitt over hormonnivået her inne i dag!

Skrevet

Mitt barn gjør aldri noe galt :) Hi, hi.

Skrevet

Les de to første innleggene dine en gang til, du regelrett oppfordrer folk til å nekte for da blir saken henlagt

Slike "politiansatte" er vel kanskje ikke Norge tjent med?

Skrevet

Ja, da kan du glede deg til h*n blir 3 - 4 år. Min eldste gutt har alltid vært en snilt "englebarn", men jammen har han blitt en ramp i det siste. Er jo en del av utviklingen.

Skrevet

Kan ikke se at jeg har vært usakelig i mitt innlegg, jeg stiller deg et spørsmål. Om du vil svare eller ikke er noe helt annet...

Men jeg må faktisk si at jeg setter enkelte politiansattes moral ganske lavt om dette er et gjennomgående tilfelle i den etaten. Noe jeg faktisk ikke tror det er....

Skrevet

Bra du ikke gjør sånn da. Som jeg skrev. Var dumt gjort, men ikke så slemt ment som det kanskje kan oppfattes (er skrevet).

Og jeg gjør en veldig god jobb her jeg. Som attpåtil du er tjent med. Nå kan du jo ikke dømme meg nedenom og hjem ut fra dette innlegget!

Skrevet

"Kanskje hun vasker i politiet"! Om det ikke er usaklig vet ikke jeg!

Og hva er galt med å ha en vaskejobb i så fall? Ser du ned på de som vasker??

Og du kan heller ikke påstå at dette er min moral ut fra svar på en tråd.

Skrevet

Usakelig på kanten kanskje.... Kunne jo hende du faktisk vasket hos politiet og hadde snappet opp sjargongen og hvordan enkelte ting fungere... (Flust av de som later som!)

Hadde du sett alle de trådene ang det enkelte referer til som drittjobber jeg har deltatt i ville du ikke stilt spørsmålet om jeg ser ned på de som vasker. Hadde det ikke vært for de personene hadde Norge A/S stoppet!

Men hva er den faktiske rollen din hos politiet?

Skrevet

Vil ikke kalle det utpå kanten en gang jeg.... men heller en dårlig og usakelig påstand, som liksom skulle få meg provosert eller noe!?

Jeg har nok også hatt min del av "drittjobber", så da er vi jo forsåvidt i samme sko der i hvert fall!

Jeg vil ikke legge ut her hva jeg gjør i politiet, men om du er oppriktig interssert, kan jeg godt sende deg en pm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...