Gå til innhold

dere som samme kjønn på barna! savner dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

å ha det motsatte kjønn også??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, jeg har verdens herligste guttunger ;)

Skrevet

Nei, overhodet ikke. Er strålende fornøyd med å ha fått to vakre jenter. :o)

Skrevet

Nei! Jeg er kjempefornøyd med mine to gutter:)

Skrevet

Nei. Er så urtolig fornøyd med mine te eksemplarer piker. Kan vel ikke savne noe jeg aldri har hatt. Er kjempeglad for at svangerskap og fødsel og ettertiden har gått så bra. Har ikke en gang tenkt tanken på at det "skulle" vært en av hver. Nei å nei.......!

Skrevet

nei, hvorfor savne noe man ikke har?:) jeg tenker aldri på det. elsker de to jentene mine og har ikke noe ønske om å få en gutt heller... skal vi ha et barn til så kan det godt bli en jente til:) selv om en gutt såklart er like velkommen! ønsket jente når jeg var på vei med nr 2. veldig praktisk...;)

Skrevet

Nei jeg synes det er helt perfekt:o)

Skrevet

tror det er litt anna med oss jenter=) broren min har 4 jenter og savner faktisk en gutt også.

Skrevet

Nei overhode ikke.

Har jo to nydelige jenter jo:o)

Skrevet

Nei, jeg savner ikke jente. Aldri tenkt tanken engang. Er liksom "guttemamma", jeg ;-)

Skrevet

Har spurt mannen min om nettopp det, om han savner er gutt. Men han syns det var et utrolig teit spm fra min side og sier han aldri har ofret det en tanke, han er så fornøyd med å være pappa til bare jenter. :o)

Skrevet

Jeg var guttemamma i flere år og tenkte i grunn aldri over det der, nå ville skjebnen det slik at jeg skulle få to jenter også, men det spilte ingen rolle for min del :-)

Skrevet

forresten.. en jeg kjenner har en av hver og sa ho var så fornøyd for ho hadde jo det ALLE ønsket seg... nemlig EN AV HVER....:)

det var jo det alle drømte om, det perfekte.. hehe.. så trengte ho liksom ikke flere barn....;)

heldigvis er det slik at de fleste ikke velger antall barn etter kjønn... og jeg kunne fortelle ho at jeg hadde 2 av samme kjønn og at det var helt perfekt for oss.. vet heldigvis om mange som bare har et kjønn og syns det er helt topp:)

Skrevet

Har to jenter og har da aldri savnet noen gutt. Selv om mange ublygt foreslår at vi burde "prøve å få en gutt også".

Mannen min har heller ikke noe savn etter en evt. sønn.

Skrevet

Har to gutter og stortrives med det, har ikke noe savn etter ei jente...MEN skulle jeg prøve på en tredje liten en, så hadde det jo være gøy med dei jente også, men blir overhode ikke lei meg om jeg får en gutt til!!! :D

Skrevet

Nei, både jeg og mannen er fornøyde med de to(snart tre) jentene som vi har=)

Skrevet

Har 4 gutter og når jeg gikk med nr 3 og 4 så var det evig mas fra folk om:du ønsker deg vel jente/dere prøver vel å få en jente nå..???

NEI JEG ØNSKER MEG IKKE JENTE!!!!ER DET GREIT FOR DEG ELLER?????!!!!Kan jeg bare få mange barn uten at jeg prøver å få jente??!!!!!!

Skrevet

Vi er kjempe fornøyd med vår bøllete gutter. Men hørte faktisk mannen min sa til en kamerat at han ønsket seg 2barn til og da håpet han på at vi kunne minst få ei jente. For det hadde vært så koselig..

Skrevet

har en gutt og ønsker meg gutt neste gang, men blir også sjeleglad hvis det popper ut ei jente. Men jeg savner ikke å ha jente.

Har ei vennine som hadde to gutter. Og ønsket seg slettes ikke noen jente . Folk spurte om de fikk en tredje baby i håp om å få jente. Hun ble irritert å sa nei og nei - men så viste ul ei jente og gjett om jubelen sto i taket for ENDELIG kom jenta.. Men er jo ikke sikkert hun savnet ei jente fordi. Men jenta var etterlengta;)

Skrevet

Nei ikke i det hele tatt...... Er superfornøyd med guttene mine...

Og skulle jeg ha behov kan jeg sikkert låne nabojentene :o)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...