Gå til innhold

Hva er de beste bleiene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er de beste bleiene synes dere? Er de billige like gode som Pampers og Libero?

Hva bruker dere?

Min datter er 7 mnd. og vi har brukt libero og pampers, lurer no på å prøve noe annet?

Eller er det de som er best. En får det en betaler for, er det slik med bleier også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har god erfaring med Coop sine bleier, dessuten er dei billige. Synes desse er like gode som pampers sine.

Skrevet

Coop sine bleier er fanktisk de eneste bleiene som er miljømerket så det skal du være fornøyd med!

Vi bruker faktisk Lidl bleier og Noah har aldri hatt bleie utslett!!! Han blir et år om få dager! De er kjempe billig og du får mangen i hver pakke. Må innrømme at jeg kvidde meg litt til denne bleie utgiften. Har hørt såmye om at bleier er så dyrt! I og med at jeg er lærling og samboeren min er student så er vi veldig glad for Lidl bleiene!!!!

Men har forstått at denne bleie debatten er veldig vanskelig. Det er så mangen forskjellige mennesker med så forskjellig hud og smak at dette tror jeg aldri du finner svar på. Prøv deg frem med ditt barn. Ser faktisk mangen som brukte f.eks pampers på første men hatet det på andre og brukte libero i stedet!!!!

Skrevet

Lidl bleier er vi superfornøyde med. Veldig dumt at de legges ned...

Skrevet

Vi hamstrer. Kjøper 3 pakker hver gang vi handler...:) I den str han bruker nå og større....

Vi har faktisk handlet stort sett allt på Lidl i snart 2 år, og vi handler for 1/3 del av det min bror handler for, vi er like mangen, men de handler på kiwi, coop, rema etc.

Skrevet

Lidl bleiene her også!!!:D:D

Men tenkte å bruke coop sine etter at lidl har blitt lagt ned:(*snufs*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...