snart tobarns Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 ...jeg går BARE og venter på at fødselen skal komme igang. Jeg er bare så utålmoodig, at det er helt grusomt. Riene begynte 14 dager før termin med førstemann, og nå har jeg liksom fått for meg at jeg skal føde enda tidligere med denne. Føler både jeg og babyen er klar...men for all del...den har sikkert godt av å være der inne ei ukes tid til. Er bare så trøtt og lei av å være blytung.
monilu- Har født Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Fikk førstemann 17 dager før UL termin og hadde også forventninger om at nestemann kom såpass tidlig. Men jeg måtte nok vente til 3 dager før temin med han. Men nå starter vel permisjonen snart, hvis du fortsatt er i arbeid, og da blir det forhåpentligvis bedre :-)
snuppelura_jente3 Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Ikke for å ta humøret fra deg men.. Vår første datter kom 4 uker før termin.. Vår andre datter kom 4 dager før termin... Nå er det 26 dager igjen til termin med vår tredje datter, og jeg er akkurat like utålmodig som deg.. går rundt her å håper noe skjer, siden vår første datter var både stor og velskapt (3,3 kg) når hun kom 4 uker før tiden.. Det kjedelige er at de kommer når de vil selv... Skjønner deg veldig godt, er sykt lei av å ikke få sove, alle endringer i sitte/liggeposisjon er tungt og vondt og jeg gleder meg til å få kroppen min tilbake, ligge på magen etc.. Får håpe det skjer noe snart! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå