frøkendings *fødeklar!* Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Nå er det kommet jordbær i butikkene folkens:p De er jo selvsagt ikke like gode som senere i sessongen, MEN... Viss en kutter de opp i terninger og drysser sukker over og så setter de i kjøleskapet, da blir de bare SÅ gode! nam nam.. Kjempe deilig med en stor skål is med jordbær i sukkerlake over*glise* Regner med masse pepper fra sunnhets entusiastene her inne men shit au, eg tåler det*S* Dessuten kan eg jo bare trøste meg med en skål is med jordbær:p
Mama B Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Høres helt nydelig ut! det skal jeg kjøpe til helgen ja..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Hørtes herlig ut!! Og jeg elsker jordbær med vaniljesaus.. Tror jeg må sende mannen på butikken hehe.
bollenr3 Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 ja helt sinnsykt godt med jordbær:) Spes med litt is eller fløte på!!! mmm... Hadde skikkelig jordbærdilla forige sv.skap.. Spiste1-2 kurver om dagen.. hehe Det er lov å kose seg;)
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 gleder meg til mye jordbærspising i sommer jeg:D De beste jordbærene finner man i Valldal i møre og romsdal. =p Naaaaam:D + rips med vaniljesaus:D hihi deeilig:D
piami Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Tok ikke helt av i "tanken på jordbær greia" før Valldal bæra blei nevnt!! Ååååå det er jordbæras mekka!! Jordbæras formel 1, Prada og Manolo Blanic!! hihihi!! Nydelig!!
Mamma mjaua Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 å ikke nevn jordbær! jeg vil ha det nåååååååååå
mammatilto Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Trodde man måtte holde seg unna jordbær når man er gravid??
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 10. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. april 2008 Det måtte jo komme:p JA man kan spise jordbær når man er gravid:) vask de godt som med alt annet frukt og grønt. Er vist nok masse jern i de også, og det er jo bra for oss:)
2 fine små Skrevet 10. april 2008 #10 Skrevet 10. april 2008 Man har gaatt bort fra aa fraraade aa spise jordbaer, reker og noen av de andre tingene man foer fraraadet - i svangerskapet. Heldigvis.... =o) TIL OG MED i Norge, har man gaatt bort fra dette, og godt er det. Nyt jordbaer alle med tilgang til det. Hoertes helt herlig ut. Tror ikke det er helsefantastene her som vil reagere, men muligens bekymringspolitiet? ;o))
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 10. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 10. april 2008 he he godt mulig det Femina:) tenkte vel helst på banan-diskusjonen som var her en dag, og om banan er fy fy så er vel både jordbær med is og fløte enda mere fy fy:p Godt eg ikke har sånne bekymringer*S*
2 fine små Skrevet 10. april 2008 #12 Skrevet 10. april 2008 Kjoer paa og kos deg! Livet er altfor kort til mikrobekymringer.... Vi har det saa godt i Norge at vi leter oss i ihjel paa problemer. Fortalte noen lokale damer her om alle mikrobekymringene vi lager oss i Norge, og hun sa at hun syntes det hoertes ut som en Woody Allen fim. Godt sagt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå