Histepist Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Med mindere jeg ammer han i søvn, eller går tur. Han blir så utrolig overtrøtt og grinete. Noen som har gode råd? Legger dere de i senga eller vogna, eller sovner de bare der de ligger? Han er 7 uker gammel.
nøffemamma Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Hei frøken! Min lille marikken sover best i vogn, så vi går tur hver dag......Men merker at de er vanskelig å få henne til å sove inne på ettermiddagen. Blir det sutring, så tar jeg bare en tur til...Heldigvis blir det varmere ute snart....Venter og venter...........Gleder meg til å se dere på mandag )
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Sånn at vi det også helt frem til hun ble rundt 5 mnd. Da begynte vi å venne henne til å sovne i vognen når den står i ro, men var ute. Neste steg var å legge ho i vognen når den stod inne. Og nå ligger hun å sover i senga på dagtid. Hun er nå 6,5 mnd. Men når hun var så liten så var jeg nødt til å gå tur, eller ihvertfall stå å røre på vognen til hun sov godt.
Histepist Skrevet 10. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2008 Det er jo egntlig veldig greit å gå tur da, for da "må" man jo bare ut! Er veldig deilig nå som det blir varmere ute. Vi gleder oss masse til å se dere på mandag oxo Tenk så store de har blitt nå!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå