Mamsen87 :) Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 blir 21 mndr mellom barna våre. og jeg lurer på om det er noe vits med søskenvogn, eller om vi bare får bruk for den et halv år ellernoe sånt. bare for og si det, så har jeg NULL peiling på hvor lenge ungene sitter i vogn. vet det er forskjell på ungene.. hvor lenge satt deres i vogn? om vi bare får bruk for søskenvogn en bitteliten stund så tror jeg vi går for et annet allternativ..
mor-til-to¤ Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Vi kjøpte tvillingvogn(18mnd mellom mine),helt bortkastet for vår del. Er utrolig stor forskjell på hvor lenge barn vil sitte i vogn,begge mine mistet interessen når de var rundt 1,5. Litt upraktisk for meg og mannen min,men så er begge barna mine utrolige gode "gåere"
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Jenta mi blir 2 år i mai, og vi bruker nesten ikke vogna lengre. Har den med om vi skal på butikken for å handle, mest for å slippe å bære varene. Har nesten ikke brukt vogna siden før jul, har heller med MeiTaien i tilfelle hun blir sliten i beina. Men som oftest går hun hele veien ned til sentrum og hjem igjen (totalt ca 3 km). Så om hun hadde fått søsken nå, så hadde jeg ikke giddet kjøpe søsken vogn. Evt Phil&teds, siden den også kan brukes som singelvogn.
Gjest Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Er 2år mellom mine. Vi kuttet først ut vognen til eldstemann, men måtte senere kjøpe inn tvilligevogn. Det ble for mye gåing for eldstemann. Nå er de 1år og 3år og vi bruker vognen fortsatt ved lange turer. Ser nok av vi bruker den ut sommeren før vi slutter helt.
Mamsen87 :) Skrevet 10. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2008 okay, tenkte meg noe sånt ja! mulig bare vi kjøper en meitai eller et søskensete da kanskje:)
"husmor"med lille Nora Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 du kan jo kjøpe sånn trillebrett som du hekter fast på vogna? så kan hun bruke det vis hun blir lei.
Yo&La+spire Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Jenta mi er 1 år og vi bruker ikke vogn, så hadde eg fått en til nå så hadde eg iallefall ikke kjøpt tvillingvogn:) Anbefaler deg å gå for bæretøy eller ståbrett (eller begge deler).
Gjest Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Vi har 21 mnd mellom våre, og jeg er veldig glad vi har søskenvogn. Hadde ikke greid meg uten. Om man er ute å går og litt sånn og ikke kjører bil trenger man det;)
Kaffemocca Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 Det er 18 mnd mellom mine og jeg har brukt søskenvogna vår MASSE! Veldig deilig hvis man skal noe sted alene med dem, da har man begge på et sted hvis det er litt traffikerte veier f eks.
J, J og meg:) Skrevet 10. april 2008 #10 Skrevet 10. april 2008 Vi har søskenvogn, og bruker den daglig. Barna mine er 6 mnd og 2,5 år. Veldig forskjellig hvordan man bruker vogna. Vi bor i by, og vognen fungerer som "bilen" min. Tenk litt over hva du kommer å bruke den til, og hvor ofte. Vi hadde ikke klart oss uten!
Mamsen87 :) Skrevet 10. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 10. april 2008 vi bruker vogna ofte på han ene vi har nå, hver dag! jeg har ikke billappen, så når pappan er på jobb så blir det noen turer i vogna.
Sjefsmegga Skrevet 10. april 2008 #12 Skrevet 10. april 2008 Nr 1: 3 1/2år før han var helt ferdig med vogna, jeg gikk lange turer med ham. nr 2 er 2 1/2 og trenger fortsatt hvile i vogna innimellom, har søskenvogn, 19 mnd mellom de to minste, minsta er 11 mnd nå. Vogna er brukt hyppig.
Sjefsmegga Skrevet 10. april 2008 #13 Skrevet 10. april 2008 Spørs jo hvor langt man går, jeg går over flere kilometer innimellom...så da sier det seg at man må ha vogn, å stå på et brett blir for slitsomt det også på lange turer.
M by M Skrevet 10. april 2008 #14 Skrevet 10. april 2008 Jenta mi blir 3 til sommern og vi bruker fortsatt vogna. Er veldig kjekt på lange byturer og vi går ofte turer i marka på 2-3 timer. Da kan hun sitte nåt hun blir sliten. Får baby i august, så satser litt på at hun eldste ikke trenger vogn noe mer da. Håper på at det holder med søskenbrett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå