Gjest Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Kan ikke bruke den i syden da.....vannet i bassenget der er jo over 30. Ser for meg at den krymper mens jeg har den på meg. Elendige H&M.
meg & to små vampyrer Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 He he, du får håpe på en kald sommer her hjemme! Nei, er en del håpløse bikiner der ute. Tåler ikke sol, eller vann eller noe. Helst skal man bare ha dne på seg i stua mens man ser tv.
Gjest Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 De fleste klær er jo overmerka for sikkerhetsskyld (dvs at de ofte tåler feks 50 selv om det står 30) Det finnes faktisk bikinier som ikke tåler vann også Vits i? Trukke det...
Gjest Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Skjønner ikke hva jeg skal bruke den til. Vil den tåle sol over 30 grader liksom? Må nok bruke den i stua ja:)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Hehe, smart. Minner meg på den gangen jeg for første gang investerte i et kanonfint undertøyssett. Bare trusa kosta over 100 og for 10 år siden var det mye. Kommer hjem og oppdager at det står, på både BH og truse: "Forsiktig håndvask, blætlegges 30 grader. Må ikke vris. Tåler ikke varme." Dahhh???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå