juniorsen Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Hun stritter imot så godt det går når vi nærmer oss. Og får jeg henne oppi, tar det 3 sek så står hun og hopper og skriker av full hals!! Vi har kapitulert og tatt henne opp og lagt henne i dobbeltsena sammen med en av oss. Hun sovner og vi legger henne over i sin seng. Hun våkner bestandig etter noen timer og da er det på`n igjen. Jeg vet vi gjør oss selv en bjørnetjeneste, men er det noen som har noen tips? (Hun begynte jo å være "redd" for senga si FØR vi tok henne over i vår seng) Hun er 1 år.
Gjest Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Er sengen på et annet rom? Jeg ville prøvd å la henne leke i den på dagtid, eller sette den en annen plass i rommet og se om det hjelper.
juniorsen Skrevet 10. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2008 Senga er på vårt rom, men nå flytter vi om to uker og da får hun eget rom. Mon tro om det går.....?!
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Kan jo prøve å sitte ved siden av henne til hun sovner, da må du jo i så fall ikke ta henne opp, koseprate etc, men legge henne ned hver eneste gang og si at det er natt nå men mamma sitter her og passer på deg. Veldig viktig å være konsekvent hvis du skal få det til. Etterhvert kan du flytte deg lenger og lenger unna. Synes ikke senga bør være en lekeplass jeg da.
Gjest Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Det tror jeg vil gå bedre. Nå forstår hun sikkert ikke hvorfor hun må ligge alene når hun ser mamma og pappa sammen. Det blir sikkert stas med et helt eget rom:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå