Gå til innhold

Elendige barnegarderoben.no!!! : (

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får jo mail, dersom det kommer noe nytt inn der. Og hver eneste gang finner jeg noe jeg liker, MEN de er jo ALLTID utsolgt!! Og når jeg ser nedover størrelseslista er det VELDIG OFTE utsolgt, eller 1 igjen på lager!!!

AAAARGH!! Blir altså bare så inni h...... forbanna! Hvorfor kan de ikke ta inn flere klær!?

Sånn, måtte bare!

(hmm.... skulle denne egentlig vært lagt inn under krangle!?)

: /

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dett har jeg opplevd flere ganger også,sletter automatisk mailene fra barnegarderoben.

Skrevet

Det kan jeg også skrive under på!

Kjøpte en skikkelig stilig t-skjort til poden i fjor,med dinosaur-applikasjon på (eller hva det nå heter) Og det begynte å flakke av etter første vask.

Både jeg og guttungen ble ordentlig skuffa

Skrevet

Å! Men så synd da!! Det er jo SÅ mye fint der... : (

Ikke så mye vits i å bestille noe derifra da. Greit å vite! : )

Skrevet

må bare si at jeg er stort sett fornøyd med barnegarderoben jeg... har bestilt en god del klær der, og noen av de første har riktig nok flasset av litt, men det var mest min egen feil, fordi jeg vasket de i vanlig 40 graders vask... de fleste står det at det skal vaskes i 40 lettstelt... bare en ting man kan tenke litt på er at noen ting er litt små i str så det kan være lurt å bestille en str større.. ofte gensere passer på lengden på ermene, men litt for kort over magen..

en annen ting er at de har veldig bra service hvis du har fått noe i for liten str eller noe mangler i pakken...

Skrevet

Jeg er veldig førnøyd med de jeg da.

Alt jeg har bestillt har holdt i vask .

Men det er mest babyklær da.

Har ikke bestillt så mange klær med motiver som kan flasse av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...