Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Min 8 måneder gammel gutt sparker av seg dynen om natten, og våkner at han blir kald. Derfor gikk jeg til innkjøp av en slik sovepose-drakt. Rommet han sover i er kjølig, men er så usikker på hva jeg skal ha over han. Vi prøvde den tynne dundynen hans, men ble for varm. Nå ligger han med et ullpledd over seg istedet, men lurer på om dette blir for varmt også? Er litt redd for at han skal fryse og bli syk....
Gjest Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Vi har en slik pose kjøpt på Babyshop og er av merket Stokke. Vi bruker kunn den posen. Om vinteren hvis det har vært veldig kaldt, tar vi bare et pledd over han.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Vi og hadde dette problemet, med att lille jenta vår sparket av seg dyna. Kjøpte inn små ringer med klyper på som ein fester i sprinklene på senga og deretter i dyna- fungerer supert, no ligg dyna som den skal. Får kjøpt dei på barnebutikker o.l
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Hei igjen, har prøvd slike klyper, fungerte dessverre ikke.. Klarte å sparke slik at klypene løsnet, uansett hvordan jeg satte de..:-) Den soveposen fra stokke, er nok litt tykkere enn den fra H&M mistenker jeg.. Den jeg kjøpte er veldig tynn.
*rbte* Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Har slik pose fra H&M til jenta vår på 7 mnd. var også veldig usikker ift dette. Den er jo ganske tynn, slik at vi bruker body, pose og dyne over. Men kommer jo selvfølgelig ann på romtemperaturen.
Marius og Jonas! Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Hjelper denne posen fra H&M? Gutten vår sparker også av seg dyna hele tiden, like ille både i senga og i vogna.....
*rbte* Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Synes den hjelper, ja. Vi kjøpte den mest p.g.a at snuppa begynte å snu seg og åle seg rundt i senga. Lønner seg å kjøpe på H&M kontra barnebutikker. Mye billigere, og jeg synes den fungerer supert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå