Dronningen! Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 På facebook er det en gruppe som heter Sivilpoliti. Der legges det ut bilder, skiltnr og hvor bilen kjøres. Ser for meg noen sjåfører med hue som en vingemutter, klar med kamera og forferdelig dårlige i trafikken. Bør de ikke heller tenke på hvordan de kjører?
Dronningen! Skrevet 10. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2008 Ja det må jo være forferdelig slitsomt. Det som forundrer meg mest er at han som er ansvarlig for gruppa har full koll på hvor bilene går i landet og hvilken gruppe i politiet som har de.... Og hvordan har han tenkt at folk skal få med seg hvilke biler som er sivilpoliti når de kjører i 80?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå