Gå til innhold

7 uker igjen og har ikke søkt om permisjon enda....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det krise eller?

Har vært på trygdekontoret et par ganger allerede og snakket med de om det og har fått slik skjema.

Jeg er freelance så det er trygdekontoret som betaler ut pengene. Er sykemeldt og har hatt mye med de å gjøre i det siste, så de vet jo om meg.

Men min egen feil at jeg er så treg. Var der sist for en og en halv uke siden, og jeg forstod dem slik at det ikke hastet veldig, men måtte snart levere inn skjemaet.

Men må jo ha underskrift av sambo og, og nå reiste han på kurs i morges, og kommer ikke hjem før i morgen kveld. Så da blir det jo ikke levert før på mandag.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er i permisjon nå og den er enda ikke i boks:( dvs. jeg har gjort alt mitt, men nav får ikke kontakt med en av mine 2 arb givere for å få "bekreftet" arbforholdet (selv om jeg har vært 75%sykmeldt der og fått penger fra Nav for den jobben..haha). så jeg håper det ordner seg snart sånn at ting er 100% i boks når tulla kommer.. 10 dager igjen til termin nå, så hu på nav var også litt utålmodig med å få fiksa det. i dag var de veldig behjelpelige da, så da blir jo alt mye lettere:)

Skrevet

er forøvrig ikke noe stress da, når de først liksom har fått ting inn så går det faktisk unna der, man må bare få kontakt med den personen som skal ordne det. så du har fremdeles litt tid på deg. bare få gjort det! så slipper du å sitte som meg å lure:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...