Gå til innhold

skinn vs dun vs voksi pose

Anbefalte innlegg

Skrevet

venter baby i juni. usikker hvilken type vognpose jeg burde velge. har dere erfaringer og kan fortelle om fordeler og ulemper ved hver enkelt av dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da gutten min var liten foretrakk jeg dunposen med skinn inni...

men de blir så fort små. så nå har jeg voksipose. den duger den.

tror du får dunposer som du kan utvide etterhvert..... min har kun en størrelse desverre.

Skrevet

Siden det er sommerbarn ville jeg gått for en voksipose som du kjøper med sommerdyne til..

Skrevet

Jeg har både voksipose (etter eldstemann) og dunpose (etter mellomste). Nå til yngste har jeg bare brukt dunposen, er kjempefornøyd med den, varm lun og god. Voksiposen er også grei, men stor og klumpete, kommer til å bruke den i sovevognen i barnehagen når hun blir større..

Hvis du venter barn i juni trenger du ikke noen pose før til høsten da, de er altfor varme om sommeren. Jenta mi ble født i mai i fjor, og da hadde jeg lammeskinn i bunnen av vogna og dyne over henne, holdt i massevis.

Skrevet

Jeg fikk barn i oktober 06, så hun er straks halvannet år. Vi kjøpte odenwalder dunpose når hun ble født og har vært kjempefornøyd!! Har vært mye ute og gått tur begge vintrene hun har levd og den posen har vært super. Nå er hun som sagt 1,5 år og hun har fortsatt litt å gå på:)

Skrevet

Tror ikke du trenger kjøpe pose før til høsten. Varmt nok med dyne i sommer... Muli hun allerede er for stor for skinnpose til høsten. Gutten min hadde nesten vokst ut av vår når han var 4-5 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...