nybakt mams Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Spiste sterk thai i går kveld, og har løpt på do 3 ganger allerede til nå... Er man mer sart for sterk mat som gravid? Noen som vet? ingen andre v spiste med er syke...
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Jeg har det helt motsatt! Har alltid vært skikkelig pinglete når det kommer til sterk mat, men nå tåler jeg plutselig mye mer enn før. Var på indisk restaurant i går, og vanligvis klarer ikke jeg maten uten masse nan og raita til. Men i går syns jeg ikke det var sterkt i det hele tatt, bare veldig godt Har merka dette før også, men ikke tenkt så mye over det. Sambo syns forøvrig ikke maten var noe svakere enn vanlig, så det var ikke svakere generelt altså... å jeg er overbevist om at det er knøttet som har æren for dette
Gjest Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 det kan være, men det kan også være at det er lenge siden du har spist sterk mat, så magen reagerer av den grunn.......det gjør det ofte på meg, hvis det er lenge mellom hver gang.
Gjest Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Jeg tror heller ikke dette har nor med svangerskapet å gjøre, er nok heller det at magen din ikke er vant til alt krydderet.. Men, jeg får mye halsbrann hvis jeg spiser sterk mat nå, så litt reagerer kroppen min..
lille bæ Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Det er vel like forskjellig som hva man liker når man ikke er gravid. Jeg spiser det jeg liker om det er sterk mat eller ikke. Har aldri hatt problemer med det. Er man litt skeptisk kan man jo teste ut litt. En trenger jo ikke spise det sterkeste man finner på menyen
Mamma`n til Trym Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Jeg tviler på at man blir mere sart i magen når man er gravid. Jeg spiser vanligvis veldig sterk mat og vant til mye chilli, og andre sterke krydder. Men nå som jeg er gravid, og som i de tidligere svangerskapene, så orker jeg nesten ikke mat med smak i. Da blir det mye vanlig norsk kost. Men like etter fødselen er jeg tilbake i vante former.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå