Gjest Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 noen som har vært borti dette? må nevnes at testene hjemme er noe svake da.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Det er nok mest sannsynlig fordi cb er mer sensitiv enn de de bruker hos legen:-) GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!! Test igjen om et par dager. Tror nok du er gravid jeg:-)
kitta216 Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Ikke helt det samme siden jeg ikke har testet hos legen, men har testet med forskjellige tester hjemme... Nå holder jeg seriøst på å bli gal!!!! Hva er det som skjer??? Har testet tre ganger, først en svak svak pos(Quick Respons), så en neg(CB), så en klar pos(CB)... og gjett hva som kom i dag... TR, tror jeg i alle fall... er i hvertfall en blødning.... Teiteste "aprilspøken" jeg har vært borti!! Ringte til gyn i sted og hun sa at det kunne være festeblødnig eller at det rett og slett har gått galt... skulle avvente å se ann varighet og mengde på blødningen og så ta kontakt igjen.... IKKE en morsom dag dette!! Håper det har klaffet for deg og at testen hos legen ikke var sensitiv nok! Lykke til!
CEVi Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Var igjennom det samme som du er. Testet ofte, noen ganger positivt, flest ganger negativt. De positive hos meg var også veldig svake. Desverre var jeg ikke gravid da jeg kom meg til legen. Hun regnet med at jeg hadde vært gravid og at det hadde gått galt. Men det er meg, du kan jo ha vært heldigere. Lykke til.
kitta216 Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Hvordan har det gått med deg??? Jeg testet til slutt pos hos legen... men så kom en skikkelig blødning... Så nå går jeg bare å venter på beskjeden om at det gikk galt denne gangen også....
Gjest Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 har testet 4 positive hjemme. den siste knallsterk. skal bort å levere urinprøve på legenkontoret i morgen. har lest litt på nett, og hvis de bruker den legekontortesten som heter abbot så har den en følsomhet på 100. så da er det vel ikke så rart at de ikke slo ut....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå