bestemt oss:) *mamma* Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Da er jeg i 5 pp, og føler at dette TAR TID! hehe.. Men samtidig stresser jeg ikke. Sitter her og håper på denne mnd, men kan fortsatt ikke se for meg at jeg blir gravid.. Men, jeg kans e for meg at vi har en baby i hus..! Samtidig så er lillesøstra mi snart 4 mnd på vei, ett barn som ikek er planlagt. Hun gikk uten piller 1 uke, fordi hun ikke fikk tak i noen nye. Og dermed! poff.. Snakk om fruktbarhet.. Kan hun ikke gi litt til meg da? hehe.. Måtte bare fortelle litt her;) Ønsker så STERKT å bli gravid, men kan samtidig ikke se det for meg.. Flere som føler dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå