Gå til innhold

Da er jeg inne i 5 pp da..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg i 5 pp, og føler at dette TAR TID! hehe..

Men samtidig stresser jeg ikke. Sitter her og håper på denne mnd, men kan fortsatt ikke se for meg at jeg blir gravid.. Men, jeg kans e for meg at vi har en baby i hus..!

 

Samtidig så er lillesøstra mi snart 4 mnd på vei, ett barn som ikek er planlagt. Hun gikk uten piller 1 uke, fordi hun ikke fikk tak i noen nye. Og dermed! poff.. Snakk om fruktbarhet.. Kan hun ikke gi litt til meg da? hehe..

 

Måtte bare fortelle litt her;) Ønsker så STERKT å bli gravid, men kan samtidig ikke se det for meg.. Flere som føler dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...