Gå til innhold

En kort periode var jenta mi grei å legge, men vips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

så er det like vanskelig som før, skriker og skriker og skriker! Hun rett og slett NEKTER å sovne uansett hvor trøtt hun er. Hun er frisk og mett og hvis jeg legger henne i vognen og går tur så sovner hun greit. Men det er altså ikke bestandig det passer å gå tur da, noen ganger må man da kunne sove i sin seng også? Hun skriker og skriker så jeg får både dårlig samvittighet og vondt i hjertet. Jeg går inn og trøster og roer og trøster og roer men hun gir jo ALDRI opp....Det eneste som hjelper er å ta henne opp og la henne slippe å sove. Føler at det er håpløst, hun er bare 6 mnd og trenger fortsatt å sove noe i løpet av dagen. Blir jo sliten, sutrete og blå under øynene for at hun sover lite. Og jeg trenger å hvile litt i løpet av dagen også, hun er aktiv og høylytt og krever at man er uthvilt og følger med.

Helsestasjonen har ingenting å komme med og jeg blir så fortvila, det er vel ikke meningen at det skal være sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

off samme her det er ett mareritt om kveldene spesielt , dagtid såver han på tur. vår er 5mnd å vi har prøft alt vi og, det eneste som kan virke er å legge han i vogna i stua å kjøre fram å tilbake til han sovner(eneste utvei her)..du kan jo prøve d,vet det er fyfy å begynne sånn men vi har virkelig prøft alt :)

Skrevet

mulig det er tennene og vår er jo igang med de,,smører godt med dentinox før vi legger han :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...