Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 så er det like vanskelig som før, skriker og skriker og skriker! Hun rett og slett NEKTER å sovne uansett hvor trøtt hun er. Hun er frisk og mett og hvis jeg legger henne i vognen og går tur så sovner hun greit. Men det er altså ikke bestandig det passer å gå tur da, noen ganger må man da kunne sove i sin seng også? Hun skriker og skriker så jeg får både dårlig samvittighet og vondt i hjertet. Jeg går inn og trøster og roer og trøster og roer men hun gir jo ALDRI opp....Det eneste som hjelper er å ta henne opp og la henne slippe å sove. Føler at det er håpløst, hun er bare 6 mnd og trenger fortsatt å sove noe i løpet av dagen. Blir jo sliten, sutrete og blå under øynene for at hun sover lite. Og jeg trenger å hvile litt i løpet av dagen også, hun er aktiv og høylytt og krever at man er uthvilt og følger med. Helsestasjonen har ingenting å komme med og jeg blir så fortvila, det er vel ikke meningen at det skal være sånn?
EierIkkeFantasi Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 off samme her det er ett mareritt om kveldene spesielt , dagtid såver han på tur. vår er 5mnd å vi har prøft alt vi og, det eneste som kan virke er å legge han i vogna i stua å kjøre fram å tilbake til han sovner(eneste utvei her)..du kan jo prøve d,vet det er fyfy å begynne sånn men vi har virkelig prøft alt
EierIkkeFantasi Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 mulig det er tennene og vår er jo igang med de,,smører godt med dentinox før vi legger han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå