Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 må disse stingen fjernes?i såfall...auuuuuuuuuuu...?fikk ingen beskjed om dette på sykehuset.
Kanutte og prinsen Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Nei, de løser seg opp av seg selv etter 10-14 dager ca =)
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 phu..! hva gjør man da på 6ukers kontrollen etter fødsel?min lege er ikke særlig ivrig på GU osv.
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 sålenge du føler ting er normalt der nede er det ikke behov for gu, jeg sydde en god del jeg også Men virker det sårt eller betent bør du selvfølgelg sjekke at alt står bra til
Kanutte og prinsen Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Min lege tok gu, men det var fordi det var 3 år siden sist celleprøve... tror ikke de tar gu hvis det ikke er noe spesiellt! Ellers måler de blodtrykk, tar noen blodprøver og snakker litt om fødselen og hvordan det går nå etterpå.
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 legen prater med deg om hvordan du har det nå, hvordan forventningene passer med opplevelsen med et barn i hverdagen og det å være hjemme vs. jobb, samboerforhold, sex, ja...det meste som berører deg om dagen? om det kommer en tåre eller to, så bare husk det er heeelt normalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå