05prinsesse+des08baby:) Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Her er noe kjeempesøtt å bestille til babyen:) jenta mi hadde sånn, gleder meg til å kjøpe til babyen også http://www.scandinavianlife.no/epages/MonogramDB.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/MonogramService/Products/660000/SubProducts/665306&Currency=NOK Hvis ikke linken virker, går på www.monogramservice.no og velg lue
Monique72 Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Jeg hadde sånn til lillegutt da han var liten, og lua var kjempefin den. Min eldste hadde en cap fra samme sted med navnet sitt på, men vi fikk faktisk beskjed fra skolen at de ikke ønsket at barna skulle ha navnet sitt synlig på klær eller sekker. Grunnen til dette er jo at fremmede kan lettere kontakte dem, og virke "kjente" Hvis f.eks en "skummel" mann kommer bort til et barn og sier: Hei EMIL! Mamman din sa at jeg skulle hente deg på skolen i dag.... Da kan jo noen barn tenke at dette er jo en som vet navnet mitt, så da kjenner han meg sikkert. Litt paranoid men... sønnen min fikk i alle fall konfiskert cap`en.. )
Jelly Belly Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Helt enig med Monique72. Husker det var samme greiene når jeg gikk på skolen. Vi fikk ikke ha lue med navn på.. Til babyer er det helt ok, men når barna blir så store at de oppholder seg utenfor øyesyn er det på tide og pakke vekk lua.
Tredjemann på vei :D Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Det har jeg aldri tenkt på før, men det er jo helt klart noe i det du sier! Det skal jeg huske på:-)
Monique72 Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Hm... fælt at det har blitt sånn egentlig...(
05prinsesse+des08baby:) Skrevet 10. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. april 2008 Godt du nevner dette! Jeg tenker det samme selv. Derfor løper ikke 3 åringen vår rundt med navnelue.. Men som baby kan dem ha, for da er dem jo i verdens tryggeste hender 24-7 ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå